تا وقتی وحید هلیلهوژیچ سرمربی تیم ملی مراکش باشد، حکیم زیاش هیچ شانسی برای بازگشت به ترکیب شیرهای اطلس نخواهد داشت

وحید هلیلهوژیچ، سرمربی تیم ملی مراکش بار دیگر تاکید کرد به هیچ وجه حکیم زیاش را به اردوی تیم ملی مراکش بازنخواهد گرداند.

طرفداری | وحید هلیلهوژیچ، سرمربی 65 ساله بوسنیایی تیم ملی مراکش، اصلا رابطه خوبی با حکیم زیاش هافبک تهاجمی 26 ساله باشگاه چلسی ندارد و در مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2021 از او استفاده نکرد. تیم ملی مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا به دست مصرِ کارلوس کی روش از دور مسابقات حذف شد. با این حال هلیلهوژیچ از موضعش کوتاه نمی‌آید و برنامه‌ای برای دعوت از حکیم زیاش ندارد. به گزارش موندو دپورتیوو، هلیلهوژیچ پس از بازگشت به مراکش، در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوال دعوت دوباره از زیاش گفت:

زیاش بازیکنی است که جو یک گروه را خراب و مسموم می‌کند. به هیچ وجه نمی‌توانم بازیکنی با این ویژگی را در تیمم داشته باشم. حتی اگر لیونل مسی هم در تیمم بود و چنین رفتارهایی می‌کرد، او را نمی‌خواستم. رفتارهای زیاش مناسب حضور در تیم ملی نیست. او نمی‌خواهد تمرین کند و خوب بازی کند. او تیم را جدی نمی‌گیرد و التماسش نمی‌کنم تا برگردد. بعد از جام ملت‌های سه سال پیش، زیاش بیش از همه مورد انتقاد قرار گرفت و هو شد. این را از یاد نبرید.