مهاجم باشگاه بایرن مونیخ معتقد است فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال با رسیدن به سن کریستیانو رونالدو کار سختی برای حفظ آمار گلزنی هایش دارد.

روبرت لواندوفسکی می گوید هنوز به دوران اوج فوتبالش نرسیده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Pilka Nozna، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ در سال های اخیر درخشش خوبی داشته و توانسته دو بار برنده جایزه د بست فیفا شود. به همین خاطر لواندوفسکی بیشتر اوقات با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو فوق ستاره دنیای فوتبال مقایسه می شود. حال این بازیکن در گفتگویی با رسانه لهستانی Pilka Nozna در مورد این دو بازیکن صحبت کرده است. لواندوفسکی معتقد است مسی در مقایسه با رونالدو نخواهد توانست با بالا رفتن سنش تداوم گلزنی ستاره پرتغالی را داشته باشد. او در این باره گفت:

رونالدو سه سال و نیم از من بزرگتر است و هنوز گل های زیادی می زند. او تیم باشگاهی خود را عوض کرد و با این کار تاکتیک های تیمی هم عوض شد و تیم هایی که در آنها بود هم همیشه موفق نبودند. وقتی تیم رونالدو بتواند توازنش را به دست بیاورد، او می تواند به روند گلزنی هایش برگردد. او سابقا آمار گلزنی فوق العاده ای داشت و این روزها آمارش فقط خیلی خوب است. شاید او دیگر نتواند سالی 60 گل بزند اما هنوز می تواند با زدن 30 یا 40 گل تفاوت ها را رقم بزند. انتظارات از مسی کاملا متفاوت است، مسی بازیکنی متفاوت است و با رسیدن به سن کریستیانو رونالدو برایش سخت تر خواهد بود تا در سطح گلزنی فعلی اش باقی بماند.

 مهاجم لهستانی در مورد آمادگی بدنی خود در سن 33 سالگی نیز گفت:

فکر نمی کنم دوران اوجم را پشت سر گذاشته باشم. آمار آمادگی بدنی امسال من بهتر از سال گذشته است. در زمینه آماری نیز این طور به نظر می رسد که دوران اوج من هنوز فرا نرسیده و در راه است. حس بهتری نسبت به دو سال قبل خودم دارم. به مدت 12 سال یا بیشتر به شدت تلاش می کردم که در این سن فعلی به دوران بازی ام پایان ندهم اما در حال حاضر هنوز به رشد خودم ادامه می دهم و فکر می کنم به هدفی که داشتم رسیده ام.