به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دی‌ماریا با پاری سن ژرمن در پایان فصل به اتمام رسید و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد. 
عملکرد درخشان این ستاره آرژانتینی در طول سال‌های اخیر و البته این واقعیت که او بازیکن آزاد است و هزینه لازم برای جذبش از دیگر بازیکنان کمتر است باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی در حال بررسی شرایط خرید او باشند. 
بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی پیش از این از قطعی بودن انتقال او به یوونتوس خبر داده بودند اما ناگهان بحث احتمال حضور دی‌ماریا در بارسلونا مطرح شد و همین شایعه باعث شد که روند انتقال او به یووه متوقف شود، چرا که گفته می‌شد این بازیکن علاقه زیادی به بر تن کردن پیراهن بارسا دارد. 

 


مدیران یووه ضرب الاجلی برای دریافت پاسخ از دی‌ماریا تعیین کرده بودند اما به نظر می‌رسد که هنوز هیچ پیشرفتی در این مذاکرات شکل نگرفته و همین موضوع مدیران یووه را ترغیب کرده که پیشنهاد جدیدی به این بازیکن ارائه کنند. 
اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که پیشنهاد جدید یوونتوس این است که دو طرف به جای قرارداد دو ساله، قرارداد یک ساله‌ای با یکدیگر به امضا برسانند که گزینه تمدید برای یک فصل دیگر را نیز در اختیار داشته باشد تا به این شکل شرایط برای این بازیکن و تمایلش برای ترک احتمالی این تیم در پایان فصل نیز بهتر باشد. 
دی‌ماریا همچنان در حال بررسی شرایط با خانواده‌اش است که به گفته بسیاری از منابع انتقال به اسپانیا را ترجیح می‌دهند، چرا که او پیش از این نیز چهار سال در فاصله سال‌های 2010 تا 2014 در رئال مادرید توپ زده اما یووه تمام تلاشش را به کار گرفته تا در این رقابت بر بارسا غلبه کند.