به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند طی 79 بازی که در ترکیب دورتموند به میدان رفته آمار خیره کننده و عجیب و غریب 80 گل زده را به ثبت رسانده است. همچنین انتظار می رود که این ستاره نروژی در تابستان امسال دورتموند را به مقصد یکی از تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و یا حتی منچستریونایتد ترک کند.

 

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، مصاحبه جالبی در مورد ارلینگ هالند انجام داده و می‌گوید: "هالند بازیکن بزرگی محسوب می شود که تماشای او لذت بخش است. اما فقط به این دلیل که یک فرد از نظر فردی پتانسیل بالایی دارد نمی توان گفت که او سال های زیادی یک ستاره واقعی باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

هر کس به طور متفاوتی رشد می کند.  او قوی، سریع، فیزیکی است.  بازی او بر این اساس است.  من کیفیت های مختلفی دارم  و ما نمی دانیم که او چگونه پیشرفت خواهد کرد."

 

لواندوفسکی در مورد عملکرد خودش و اینکه با وجود بالا رفتن سن همچنان در سطح بالایی ظاهر می شود نیز گفت: "تست عملکرد من اکنون نتایج بهتری نسبت به سال گذشته نشان می دهد.  در مورد اعداد، به نظر می رسد بهترین زمان من هنوز فرا نرسیده است.  الان نسبت به دو سال پیش احساس بهتری دارم."