به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان این فصل در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با تک گل وینیسیوس جونیور از سد این تیم عبور کند. 
این دومین فینالی بود که این دو تیم در فاصله چهار سال گذشته برگزار می‌کردند و پیش از این فینال 2018 کیف نیز با حضور لیورپول و رئال مادرید برگزار شده بود. 
درگیری سرخیو راموس و محمد صلاح در آن بازی باعث شد که این ستاره مصری مجبور به ترک زمین با چشمانی اشک‌بار شود و شاگردان یورگن کلوپ نیز در نهایت با نتیجه 1-3 بازی را به حریف واگذار کردند. 

 


همین موضوع زمینه‌ساز کری‌خوانی صلاح برای این تیم پیش از برگزاری فینال شده و او بارها مدعی شد که قصد دارد انتقام آن بازی را از رئال مادرید بگیرد و از این که این تیم موفق شده برابر منچسترسیتی به پیروزی برسد و به دیدار فینال راه پیدا کند ابراز خوشحالی کرده بود. 
رودریگو در گفتگو با Podpah درباره اتفاقات پس از آن بازی اظهار داشت:« وقتی بازی به پایان رسید، بازیکنان رئال مادرید دور هم جمع شدند. بازیکنان لیورپول در حال عبور از کنار ما بودند، صلاح کمی ناراحت بود و سرش را پایین انداخته بود. مودریچ به او نگاهی کرد و گفت ممنونیم صلاح، دفعه دوباره سعی کن. من از حرف او شروع به خندیدن کردم.»
بسیاری از فوتبال‌دوستان و ستاره‌های سابق دنیای فوتبال نیز نسبت به این رفتار صلاح واکنش نشان داده و گفته بودند که مطرح کردن چنین صحبت‌هایی پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان برابر رئال کار درستی نبوده است.