به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی و باتجربه همچنان در لیگ MLS و با لباس اینتر میامی مشغول بوده و تا پایان سال با این تیم آمریکایی قرارداد دارد. گونسالو ایگواین از زمان انتقال به این تیم در سپتامبر 2020 تاکنون 51 بازی برای این باشگاه انجام داده، 15 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.حالا گونسالو ایگواین به مرور دوران ورزشی خود در اروپا پرداخته و مدعی شد ستاره های بزرگ رئال مادرید با خوشرویی از او استقبال کرده اند.

گونسالو ایگواین گفت: "19 ساله بودم که روبرتو کارلوس را دیدم و او با علاقه و تواضع از من استقبال کرد. او، رونالدو، بکهام، رائول، رود فن نیستلروی، ایکر کاسیاس، ایوان هلگوئرا، فابیو کاناوارو، همه آنها با محبت و تواضعی فوق العاده با ما جوانان رفتار کردند و من می‌توانستم همچنان نام های دیگری را نیز عنوان کنم. 

هم تیمی مورد علاقه؟ حقیقت این است که اگر به گذشته نگاه کنم و به تمام بازیکنانی که توانسته‌ام با آنها بازی کنم فکر کنم، مو به تنم سیخ می شود. البته من هنوز از بازی کردن خسته نشده ام. با رونالدینیو روبرو شدم، کنار روبرتو کارلوس و پائولو با دیبالا او بازی کردم، حتی با مک کنی هم تیمی بودم و حتی چند روزی در یوونتوس را با او نیز تقسیم کردم. همچنین دستاوردهایی نیز در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده‌ام، درست است؟ امیدوارم روزی این موضوع روشن شود."