به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره تکنیکی تیم ملی برزیل در گذشته نیز عنوان کرده بود که جام جهانی 2022 می‌تواند آخرین مقطع حضور او در رده ملی باشد و به نظر می‌رسد این مهاجم گلزن قصد دارد خیلی زود از تیم ملی برزیل خداحافظی کند. نیمار هنوز با لباس سلسائو موفق به فتح جام جهانی نشده و امیدوار است این اتفاق در سومین دوره و در قطر 2022 برایش رخ دهد.

‌رودریگو گوئس، ستاره جوان رئال مادرید در ماه‌های اخیر و به خصوص در لیگ قهرمانان عملکرد درخشانی داشته و نقش مهمی در قهرمانی دراماتیک این تیم ایفا کرده است. از او به‌عنوان یکی از ستاره‌های مهم تیم ملی برزیل در یک‌دهه آینده یاد می‌شود و حالا رودریگو گوئس در مصاحبه‌ای فاش کرد نیمار به این بازیکن لباس شماره 10 را بعد از خداحافظی از تیم ملی پیشنهاد داده است.

رودریگو گوئس گفت: "نیمار چند وقت پیش به من گفت من همین حالا نیز تصمیم گرفته‌ام از تیم ملی برزیل خداحفظی کنم و بعد ار رفتن، شماره  10 سلسائو متعلق به تو است. در آن لحظه من حتی نمی‌دانستم باید به او چه بگویم. خجالت کشیدم، قهقهه زدم و واقعا نمی‌دانستم باید در این لحظه حرفی بزند. من به نیمار گفتم که باید کمی دیگر بازی کند و من واقعا نمی‌خواهم او این کار را انجام دهد و سپس نیمار دوباره خندید."