در حالی که پیش از این، شهاب عزیزی خادم و جمعی از همکاران او بار‌ها و بار‌ها در برنامه های تلویزیونی تاکید کرده بودند اگر مجلس شورای اسلامی بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال را مصوب نکند، تیم ملی از جام جهانی حذف و فوتبال ایران تعلیق می شود، غلامرضا رفیعی شب گذشته ادعا کرد فدراسیون هیچ وقت نگفته تعلیق می شویم و دلواپسان دائم النگران این حرف را زده اند و آنها که این حرف را می زدند کاسبان تعلیق بودند! البته این اولین باری نیست که رفیعی با حرف هایش حرف های قبلی خود را زیر سوال می برد. او نماد تغییر موضع در فوتبال ایران است و هر روز امکان دارد حرفی بزند که مخالف حرف روز قبلش باشد...

دروغگو کم حافظه می شود. این یک ضرب المثل قدیمی است که باید با طلا نوشت.

به گزارش طرفداری، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال که نامه سرگشاده اش به نمایندگان مجلس هنوز هم با یک سرچ ساده در دسترس عموم است، تمام حرف هایی که پیش از این درباره خطرات تصویب نشدن بند یک اساسنامه اصلاح شده فدراسیون فوتبال زده بود را از یاد برد و پس از آن که بدون ارائه هیچ سند و مدرکی ادعا کرد فیفا به فدراسیون فوتبال تبریک گفته و تشکر کرده، شب گذشته مدعی شد آنهایی که می گفتند فیفا فدراسیون فوتبال را بابت اساسنامه تعلیق می کند، کاسبان تعلیق هستند!

رسانه طرفداری از همان روز اولی که برخی مسئولان فدراسیون فوتبال فیفا هراسی به راه انداختند و چماق دروغین تعلیق را بر فرق سر فوتبال کوبیدند و به دروغ ادعا کردند اگر اساسنامه اصلاح شده در مجلس مصوب نشود، فیفا رای به تعلیق فدراسیون فوتبال خواهد داد و حتی تیم ملی را از جام جهانی حذف می کند، بارها و بارها نوشت این فیفا هراسی که فدراسیون فوتبال به راه انداخته مصداق بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است و فیفا به هیچ وجه تیم ملی ایران را از جام جهانی کنار نمی گذارد و امکان ندارد فدراسیون فوتبال تعلیق شود بلکه تنها یک کمیته عادی سازی جایگزین این هیات رییسه غیر قانونی خواهد شد.

اولین بار حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در برنامه کادرفنی این ادعای دروغین را مطرح کرد؛ سخنگوی فدراسیون فوتبال در این برنامه گفت:

تیم ملی در خطر حذف از جام جهانی است و اگر مجلس بند یک اساسنامه را مصوب نکند، قطعا تیم ملی از جام جهانی حذف و فوتبال ایران تعلیق می شود.

همان روز به شریفی گفتیم دروغ نگوید و اطلاعات غلط به جامعه ندهد. (اینجا بخوانید) شریفی اما همان روز در گروه روسای هیات های فوتبال اطلاعیه ای گذشت و از همه آنها خواست به نمایندگان مجلس استان های خود یادآوری کنند اگر اساسنامه تصویب نشود، فوتبال ایران تعلیق می شود. در این اطلاعیه به صراحت آمده است به محل کار نمایندگان مجلس بروید و خطر حذف تیم ملی از جام جهانی و خطر تعلیق فوتبال ایران در صورت تصویب نشدن اساسنامه را گوشزد کنید. (اینجا بخوانید)

سپس نوبت به رییس فدراسیون فوتبال رسید که در اصفهان تمامی اعضای هیات های فوتبال را دور هم جمع کرد و از آنها خواست به شهرهای خود بروند و از نمایندگان مجلس بخواهند برای جلوگیری از تعلیق فوتبال ایران و حذف تیم ملی از جام جهانی اساسنامه را تصویب کنند. آن روز هم که بیانیه روسای هیات های فوتبال منتشر شد، متن بیانیه همین بود که اگر اساسنامه تصویب نشود، تعلیق می شویم (اینجا بخوانید) یک روز قبل از انتشار این بیانیه هم سایت فدراسیون فوتبال از غفاری رییس هیات فوتبال استان مرکزی مصاحبه ای را منتشر کرد که علنی گفته بود اگر مجلس اساسنامه را تصویب نکند، تعلیق می شویم. (اینجا بخوانید)

در ادامه نوبت به میرشاد ماجدی رسید که سطح خود را تا بلندگوی جریان نادرست حاکم بر فوتبال ایران تنزل بدهد و در تلویزیون بگوید اگر اساسنامه اصلاح شده در مجلس مصوب نشود تیم ملی از جام جهانی کنار گذاشته خواهد شد و فیفا فوتبال ایران را تعلیق می کند. اتفاقا همان روز هم خطاب به میرشاد ماجدی نوشتیم ما به جای تو خجالت کشیدیم. (اینجا بخوانید)

حالا بعد از چند ماه نمایش مداوم و دروغ و دروغ و دروغ، غلامرضا رفیعی که خودش نامه سرگشاده برای نماینده مجلس نوشت و همکارانش ده ها بار چماق تعلیق به دست گرفتند، می گوید فیفا ترسناک نیست! انگار این ما بودیم که فوتبال ایران را از فیفا می ترساندیم. انگار همایش پر خرج اصفهان با حضور اعضای خانواده روسای هیات های فوتبال را ما برگزار کردیم و ما به قالیباف نامه زدیم؟

مطابق آنچه رفیعی گفته، شهاب عزیزی خادم، میرشاد ماجدی، سخنگوی فدراسیون و همه همکارانش کاسب تعلیق هستند که اگر نبودند مطابق اسنادی که در همین مطلب منتشر شده این همه مدت فوتبال را از تعلیق نمی ترساندند.

به نظر شما یک نفر چند بار باید دروغ بگوید تا ثابت شود صلاحیت ندارد؟ یک نفر چند بار باید متن نامه را اشتباه ترجمه کند تا مشخص شود فاقد صلاحیت است؟ به قول حافظ کاظم زاده، مجری برنامه ورزشگاه خاطره بدی از ترجمه کردن های این بشر داریم. هنوز یادمان نرفته چطور در تلویزیون قسم جلاله خورد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شرط کرده اند تجهیزات کمک داور ویدیویی اگر در آزادی نباشد میزبانی را به ما نمی دهند و از آن روز به بعد ما در سه بازی بدون این تجهیزات میزبان بودیم. 

 این مصیبت چه وقت تمام می شود؟ این طاعون دروغگویی چه زمان از فوتبال ایران می رود؟