در اولین تصویری که ساپینتو بعد از معرفی به عنوان سرمربی جدید استقلال از خودش منتشر کرده، برادرزاده مصطفی آجورلو و شهراد ناظمی دیده می شوند...

ریکاردو ساپینتو، سرمربی 50 ساله پرتغالی ساعتی قبل به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد.

به گزارش طرفداری، استقلال که کار انتخاب جانشین فرهاد مجیدی را از مذاکره با جواد نکونام شروع کرده بود، بعد از مذاکره نافرجام با نکونام، عنایتی، الکس نوری، مورایس، پتکوویچ و دو جین مربی ریز و درشت، سرانجام با ریکاردو ساپینتو قرارداد بست.

ساپینتو بعد از عقد قرارداد با استقلال، تصویری از خودش منتشر کرد که دو طرفش شهراد ناظمی، ایجنت ایرانی مقیم دبی و سعید آجورلو برادر زاده سردار آجورلو دیده می شوند.

پیش از این برخی افراد فعال در فوتبال ایران مدعی بودند آجورلو کار انتخاب سرمربی استقلال را به برادرزاده اش سپرده و او هم به یک ایجنت ایرانی مقیم امارات ماموریت داده گزینه های موجود در بازار را بررسی کند. برخی کارشناسان نیز از باشگاه استقلال خواسته بودند افرادی که در حال مذاکره با مربیان خارجی هستند را معرفی کند تا هواداران بدانند چه کسانی برای استقلال تیم می بندند.

باشگاه استقلال در قبال این خواسته ها و ادعاها سکوت اختیار کرده بود تا این که امروز ساپینتو با انتشار عکسی از خود، کنار سعید آجورلو و شهراد ناظمی روی ادعاهای اهالی فوتبال مهر تایید زد.