باشگاه استقلال در شب ورود ساپینتو، شاهکار تازه ای خلق کرد!

در شبی که خبرنگاران ورزشی برای تهیه گزارش از ورود سرمربی پرتغالی به فرودگاه امام رفته بودند، به دستور باشگاه استقلال از ورود خبرنگاران به سی آی پی فرودگاه جلوگیری شد.

به گزارش طرفداری، ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال در آخرین دقایق شب گذشته وارد تهران شد. خبرنگاران ورزشی تقریباً از ساعت ۱۷ دیروز در فرودگاه امام منتظر ورود این مربی بودند. باشگاه استقلال ابتدا خبر داد سرمربی پرتغالی اش عصر به تهران می‌آید اما در ادامه این خبر اصلاح شد و اعلام کردند ساپینتو ساعت ۲۳ وارد تهران می‌شود. خبرنگاران ورزشی بیش از ۷ ساعت در فرودگاه منتظر ماندند اما در کمال تعجب باشگاه استقلال از ورود آنها به سی آی پی برای تهیه گزارش جلوگیری کرد. 

حتی خبرنگاران ورزشی حاضر شدند هزینه نسبتاً سنگین ورود به سی آی پی را بپردازند اما مسئولان سی آی پی به آنها اطلاع دادند به درخواست باشگاه استقلال ورود آنها ممنوع است و برای ورود به سی آی پی باید از باشگاه استقلال مجوز بگیرند! این سخت گیری ها در حالی انجام شد که یکی از بوقچی های استقلال به راحتی در سی آی پی حضور داشت. متاسفانه این برای چندمین بار است که برخی مدیران میانی باشگاه استقلال دور از چشم مصطفی آجورلو اینگونه به خبرنگاران بی احترامی می کنند. حضور یک بوقچی در تیم استقبال از سرمربی خارجی استقلال و پشت در نگه داشتن خبرنگاران ورزشی شاهکار تازه این مدیران میانی باشگاه بود.