وینگر سنگالی از حس و حالش پس از پیوستن به بایرن مونیخ می گوید. 

سادیو مانه بابت پیوستن به بایرن مونیخ هیجان زده است. 

طرفداری | به گزارش کریستین فالک از بیلد، سادیو مانه در مونیخ حضور دارد تا رسما با بایرن مونیخ قرارداد امضا کند و بعد از ظهر در استادیوم آلیانتس آرنا، در مراسم معارفه اش حضور یابد. وینگر سنگالی جدید باواریایی ها در مصاحبه جدیدش راجع به پیوستن به بایرن مونیخ صحبت کرده است. 

وقتی مدیربرنامه هایم برای اولین بار از علاقه بایرن مونیخ به من سخن گفت، فورا هیجان زده شدم. خودم را بلافاصله در پیراهن بایرن تصور کردم. بایرن مونیخ برای من یک انتخاب درست در یک زمان درست است. بایرن یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است و همیشه برای فتح عناوین می جنگد. برای من آمدن به اینجا، تصمیم و ایده کاملا درستی بود. 

- چگونه این قدر زود با بایرن مونیخ به توافق رسیدی؟ 

مدیربرنامه هایم به من گفت که دیگر باشگاه ها نیز در مورد وضعیت من پرس و جو کرده اند؛ البته که این هم خودش بخشی از فوتبال است. اما درست همان لحظه ای که بایرن مونیخ برنامه اش را برای من تشریح کرد، احساس کردم که پیوستن به این تیم تصمیم درستی خواهد بود. پروژه بایرن مونیخ از همه باشگاه ها برای من مناسب تر بود. 

- بایرن مونیخ را به یک فینال لیگ قهرمانان دیگر هدایت می کنی؟

نمی خواهم "نه" بگویم. قهرمانی در لیگ قهرمانان رویای تمام کودکانی است که فوتبال را می شناسند؛ همچنین تمام بازیکنان جهان. در حال حاضر در تیمی حضور دارم که به شدت رقابتی است. اما به نظرم هنوز کمی زود است که در مودر فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنیم چون هنوز یک بازی هم کنار هم به میدان نرفته ایم. با این حال برای رسیدن به فینال این تورنمنت تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد. 

- دوست داری لواندوفسکی در بایرن مونیخ بماند و با او یک زوج تشکیل بدهی؟ 

 من بازیکنی نیستم که روی چنین مسائلی تمرکز کند. به خاطر بایرن مونیخ اینجا هستم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا با هم تیمی هایم عناوین مختلف را فتح کنم.