سرمربی منچستریونایتد در مورد شکست و حذف تیمش مقابل میدلزبرو صحبت کرده است. 

رالف رانگنیک در مورد شکست تیمش مقابل میدلزبرو و کنار رفتن از رقابت های جام حذفی صحبت کرده است. 

طرفداری | منچستریونایتد در چارچوب دور چهارم جام حذفی انگلیس میزبان میدلزبرو بود. تیم رانگنیک 120 دقیقه تلاش کرد اما نتیجه ای بهتر از 1-1 به دست نیاورد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این میدلزبرو بود که با گل کردن تمام ضربات پنالتی اش و سود بردن از تک پنالتی از دست رفته آنتونی الانگا، پیروز زمین لقب گرفت. رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در این خصوص گفت:

به طرز باورنکردنی ناامید هستیم، باید در نیمه اول پیروز می شدیم و بازی را تمام می کردیم. 2 ضربه به تیرک، پنالتی از دست رفته و موقعیت های متعدد. نتیجه بازی باید 2-0 یا 3-0 می شد. نمی دانم چرا گلی که خوردیم مورد قبول واقع شد. بازیکن حریف به وضوح توپ را با دستش کنترلش کرد.

 لحظه ای که آنها گل زدند، مشخص بود که VAR اجازه نخواهد داد که این گل پابرجا بماند. البته ما هم در آن لحظه وضعیت جایگیری خوبی نداشتیم، خیلی باز بودیم و به آنها اجازه ضد حمله دادیم، باید بازی را می بردیم.

 آنتونی الانگا؟ هرکسی می تواند تصور کند که او در این لحظه چگونه در هم شکسته و کاملا ناامید است.

غیبت لینگارد؟ ما نسبت به حالت عادی یک بازیکنِ غیر دروازه بانِ کمتر داشتیم، پس چطور ممکن است که به او اجازه یک مرخصی 5 روزه داده باشم؟ خیلی دوست داشتم که امروز جسی را در ترکیب می دیدم اما بحث اصلا سر این موضوع نبود. صحبت کردن در مورد بازیکنی که در دسترس نبود، منطقی نیست.