سرمربی بایرن مونیخ از حضور وینگر سنگالی در تیمش خوشحال است. 

یولیان ناگلزمان در مورد ورود سادیو مانه به بایرن مونیخ صحبت کرده است.

طرفداری | یولیان ناگلزمان از فصل آینده می تواند روی سادیو مانه در ترکیب تیم بایرن مونیخ حساب کند. مانه دیروز رسما به عنوان بازیکن جدید بایرن مونیخ معرفی شد و سرمربی جوان باواریایی ها از انجام این انتقال شادمان است. ناگلزمان در مورد ورود وینگر سنگالی به تیمش می گوید:

در همان اولین ملاقات، فهمیدم که سادیو بازیکنی است که در خدمت تیم بازی می کند و شخصیت فداکارانه دارد. این ویژگی برای بازیکنی با این آوازه، خارق العاده است. او گفت که می تواند بازی در هر پستی را تصور کند. کم پیش می آید که در اولین مکالمه، یک بازیکن کاملا خودش را در خدمت باشگاه و مربی قرار دهد. این باعث شد که تمایل ما برای انجام این انتقال بیشتر شود. ما بایرن مونیخ هستیم. ما همیشه می توانیم برای ستاره های بزرگ پیشنهاد ارائه بدهیم. گاهی اوقات با محدودیت های مالی مواجه می شویم، به خصوص زمانی که بازیکن در انگلیس بازی می کند.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت: 

 در مورد سادیو اما جریان متفاوت بود زیرا او به پروژه ما، باشگاه و هم تیمی هایش علاقه زیادی دارد. من از جذب او خیلی خوشحال شدم. ما هنوز نمی توانیم 100٪ در مورد نقش او روی سیستم بایرن مونیخ صحبت کنیم. علاوه بر این باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی در بازار نقل و انتقالات رخ می دهد. اما سادیو بازیکنی است که می تواند در چهار یا پنج پست بدون هیچ مشکلی به میدان برود و همچنین توانایی عوض کردن پستش در جریان بازی را هم دارد.