وینگر سنگالی ار رضایت همه اطرافیانش در خصوص تصمیمش برای حضور در بایرن مونیخ صحبت کرده است. 

سادیو مانه، گلزن ملی پوش تیم ملی سنگال، هفته گذشته رسما به بایرن مونیخ پیوست تا قدرت خط حمله قهرمان آلمان را بیشتر کند. 

طرفداری| مانه امروز مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی بایرن مونیخ انجام داده که می خوانیم:

وقتی در مورد علاقه بایرن شنیدم، واقعا خوشحال شدم. می دانستم می توانم اینجا بیایم و خود را وادار کنم در این باشگاه به دستاورد خاصی برسم. دارم از بردن هر جام ممکن صحبت می کنم که شامل بوندس لیگا و البته لیگ قهرمان است. بردن لیگ قهرمانان، رویای هر بازیکنی در دنیا است. تیم خیلی خوب و بازیکنان بااستعدادی داریم. فکر می کنم در کنار هم می توانیم این را میسر کنیم. 

فوتبال زندگی من است. هر چیزی را برای فوتبال فدا می کنم. موفقیت می خواهم. برای همین است که در تک تک تمرینات، خود را تحت فشار قرار می دهم. می خواهم همیشه مبارزه کنم. والدینم خیلی راضی بودند. آنها فکر می کنند همیشه بهترین تصمیمات را می گیرم. آنها برایم خیلی خوشحال بودند و می دانند بایرن مونیخ یکی از بهترین باشگاه های دنیا است. وقتی به باشگاه جدیدی می روید و اعضای خانواده و همه هموطناننتان خوشحال هستند، چیز زیبایی است و باعث می شود انگیزه بیشتری داشته باشید. 

وقتی بازی دارم، هیچ کس آن روز در سنگال کار نمی کند. شبیه روز تعطیل می شود. همه مشغول تماشای من در بازی می شوند. در بایرن هم که بازی داشته باشم، کسی در سنگال، سر کار نخواهد رفت. رویایم در حال حاضر، بردن همه جام ها با بایرن مونیخ است. الان این بزرگترین رویای من است. 


در همین رابطه بخوانید:

  • نادیده گرفتن سقف و مرز | جذب سادیو مانه برای بایرن مونیخ چه معنایی دارد؟

  • کارهای خیرخواهانه سادیو مانه برای مردم زادگاهش | سعدیا، مرد نکونام نمیرد هرگز