به گزارش "ورزش سه"، لمپارد هفته گذشته پس از نزدیک به یک سال دوری از فوتبال، به‌عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب شد تا جانشین رافائل بنیتس شود.

به نظر می‌رسد که این مربی جوان از شرایط و نظم حاکم بر اردوی اورتون چندان راضی نیست و قصد دارد این شرایط را در بین بازیکنان تیمش تغییر دهد.

لمپارد قوانین سرسختانه‌ای را برای بازیکنانش در نظر گرفته و تخطئی از آنها باعث می‌شود که جریمه‌های سنگینی در انتظار آنها باشد.

مارکا خبر داده که این مربی انگلیسی در اولین روز حضورش در تمرینات اورتون یکی از بازیکنان این تیم را به این دلیل که در زمین تمرین متوقف شده تا بند کفشش را ببندد جریمه کرده است.

از سوی دیگر روزنامه انگلیسی سان نیز مدعی شده که این فقط یکی از جریمه‌هایی است که لمپارد برای بازیکنانش در نظر گرفته است.

 

 

او اعلام کرده که به هیچ‌وجه تاخیر در تمرینات را نمی‌پذیرد و هر بازیکنی که با تاخیر در تمرینات این تیم حاضر شود باید 1180 یورو جریمه بپردازد.

اگر هر بازیکنی کد لباس تعیین شده از سوی باشگاه را نیز رعایت نکرده و یونیفرمی که این باشگاه برای بازیکنانش در نظر گرفته را به تن نکند نیز باید همین مقدار جریمه پرداخت کند.

بازیکنان اورتون حق استفاده از تلفن همراه در طول صرف شام تیمی یا در جریان صحبت‌ها و جلسات را ندارند و اگر این اتفاق رخ ندهد، بازیکن خاطی باید 2360 یورو جریمه پرداخت کند.

بیشترین جریمه مربوط به بازیکنانی است که پس از انجام بازی خارج از خانه به‌همراه سایر هم‌تیمی‌هایشان به لیورپول برنمی‌گردند، آنها باید حدود 5900 یورو جریمه پرداخت کنند.

لمپارد هم‌چنین اعلام کرده که تمام مبالغ جمع‌آوری شده از این جریمه‌ها صرف امور خیریه خواهد شد.