بلال ارازی در حالی با گل گهر سیرجان به توافق رسیده که پارس جنوبی جم همچنان او را بازیکن خودش می داند.

گل گهر سیرجان که با از دست دادن تمامی بازیکنان جناح چپ خود، شوکه شده بعد از جذب محمد خدا بنده لو از ذوب آهن، سراغ لیگ یکی ها رفت و سه بازیکن از ماشین سازی و پارس جنوبی به خدمت گرفت که یکی از آنها، بلال ارازی است.

به گزارش طرفداری، بلال ارازی بازیکن فصل قبل پارس جنوبی جم در قرارداد خود بندی داشت که مطابق آن می توانست با پرداخت 300 میلیون تومان در صورت رضایت باشگاه، قرارداد سال دوم خود را فسخ کند. او 300 میلیون به حساب پارس جنوبی ریخت و با خیال راحت با گل گهر توافق کرد اما مدیران پارس جنوبی معتقدند بلال ارازی به بند و تبصره دقت نکرده و در این بند علاوه بر 300 میلیون تومان، جلب رضایت مدیران باشگاه هم شرط است. یعنی بلال ارازی تنها در صورتی می تواند با پرداخت 300 میلیون تومان، از پارس جنوبی جم جدا شود که مدیران باشگاه هم رضایت بدهند.

آنها پرونده بلال ارازی را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال کشانده اند و همزمان با باشگاه تراکتور وارد مذاکره شدند تا این بازیکن را با دریافت مبلغی بالاتر از آن 300 میلیون تومان که در قرارداد نوشته شده بود به تراکتور بفروشند.

باید دید سرانجام این پرونده در کمیته تعیین وضعیت چه می شود؟ بلال ارازی در گل گهر می ماند یا پارس جنوبی او را به تراکتور می فرستد؟