یکی از تیم های لیگ دسته اول را مشاور ارشد سرپرست موقت فدراسیون فوتبال می بندد...

شخصی که از ابتدای سال جاری به عنوان مشاور ارشد میرشاد ماجدی، اختیار دار پشت پرده فوتبال ایران شده و خیلی ها طراحی مجمع را به او نسبت می دهند، حالا با حفظ سمت، در لیگ آزادگان تیم می بندد!

به گزارش طرفداری، در حالی که تمام نگاه ها به نقل و انتقالات تیم های مدعی قهرمانی در لیگ برتر است، تیم های دسته اولی هم بی سر و صدا سرگرم جذب بازیکن هستند و هر کدام به فراخور بودجه و توان خود با بازیکنانی که مدنظر کادرفنی شان است، مذاکره می کنند و قرارداد می بندند اما در این میان، یک تیم دسته اولی رویه عجیبی را برای یارگیری در پیش گرفته و با کمک مشاور ارشد سرپرست موقت فدراسیون فوتبال در حال بستن تیم است.

معمولا تیم ها را یا مدیرعامل باشگاه می بندد یا شخصی که از طرف مدیرعامل یا هیات مدیره مسئول نقل و انتقالات می شود اما در این باشگاه دسته اولی، رییس هیات مدیره به خودش ماموریت بستن تیم داده است!

این شخص که رییس هیات مدیره یک باشگاه دسته اولی است و در عین حال مشاور ارشد میرشاد ماجدی هم نامیده می شود، با استفاده از موقعیتی که در فدراسیون فوتبال دارد شروع به فعالیت نقل و انتقالاتی کرده و در میان ایجنت ها هم این شایعه دهان به دهان می چرخد که این شخص پیشاپیش قول صعود تیم به لیگ برتر را گرفته و از همین حالا به بازیکنانی که می خواهند به این تیم ملحق شوند، می گوید تنها یک سال در لیگ آزادگان توپ خواهند زد و فصل آینده 100 درصد در لیگ برتر بازی می کنند.

جالب اینجاست که باشگاه موردنظر سابقه بدقولی مالی را دارد و به همین دلیل ستاره های لیگ آزادگان می ترسند به این تیم شهرستانی ملحق شوند اما حضور مشاور ارشد سرپرست فدراسیون باعث شده بازیکنان تصور کنند اخباری که پیرامون قطعی بودن صعود این تیم به لیگ برتر می شنوند، صحت دارد و واقعا پشت پرده قول و قراری گذاشته شده که یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر آنها باشند.

فدراسیون فوتبال برای این که جلوی شائبه جانبداری از یک تیم خاص را بگیرد، بهتر است هر چه سریع تر تکلیف این مشاور را روشن کند و علنی به اهالی فوتبال بگوید ماموریت مشاور ارشد با برگزاری مجمع خرداد ماه پایان یافته وگرنه این که اختیاردار پشت پرده فدراسیون موقت برای یک باشگاه دسته اولی تیم ببندد، مصداق بارز زیر سوال رفتن بی طرفی فدراسیون فوتبال است و با روح بازی جوانمردانه منافات دارد.