به گزارش "ورزش سه"، فردا بارسلونا در نوکمپ میزبان اتلتیکو خواهد بود. دیداری که برای هر دو تیم حساس است و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به سه امتیازش نیاز مبرم دارند. بازگشت لوئیس سوارز به نوکمپ و نیز حضور عثمان دمبله در فهرست بارسا برای این بازی نیز جالب توجه است.

 

 

 

 

ژاوی سرمربی بارسا در مورد بازی گفت:« این بازی مثل یک فینال است و می‌دانیم که تا چه اندازه دشوار خواهد بود. بازی خیلی سختی است ولی در نوکمپ به میدان می‌رویم و با حمایت هواداران، سه امتیاز را می‌خواهیم. نبرد و رقابت تا پایان، هدف ما خواهد بود.»

 

قراردادن دمبله در فهرست تیم:« شرایط به گونه‌ای بود که به هیچ راه حلی نرسیدیم. او تا پایان فصل بازیکن بارسلوناست و قرارداد دارد. جلسه گذاشتیم و همه‌چیز عوض شد. نمی‌توانیم به یک پای خودمان شلیک کنیم. او مثل یک حرفه‌ای عمل کرده و یکی از ماست. موضع باشگاه، هواداران و هم‌چنین بازیکن را درک می‌کنم. باید ورق را عوض کرده و به منافع تیم فکر کنیم. این‌جا مثل یک خانواده هستیم و همه در یک قایقیم. عثمان قرارداد دارد و بازی خواهد کرد. زمانش که برسد از او استفاده خواهم کرد. مهم‌تر از هر چیزی تیم است.»

 

 

 

 

وضعیت آداما و اوبامیانگ:« هر دو خوب تمرین کرده‌اند اما شرایط آداما کمی بهتر است. فردا در مورد ترکیب تصمیم خواهیم گرفت.»

 

عملکرد باشگاه در انتقالات ژانویه:« خیلی خوب بود و باید به جوردی کرویف و متئو آلِمانی تبریک بگویم. هدف این است که خریدهای جدید، ما را قوی‌تر کنند و به شخصه از باشگاه راضی هستم.»

 

 

 

 

خروج نام دنی آلوز از فهرست اروپایی:« متاسفم از این بابت و برایم بسیار سخت بود. در پست آلوز بازیکن داشتیم و معتقدم خط خوردنش منصفانه نبود. شرایط به گونه‌ای بود که طبق قانون باید نام یکی از خریدهای زمستانی خط می‌خورد.»

 

اهداف بارسا:« با انگیزه و مشتاقم و معتقدم می‌توانیم بهتر شویم. حس خوبی دارم و برای کسب نتیجه خوب در جام‌هایی که در آن‌ها شانس داریم، تلاش می‌کنیم.»

 

 

 

 

اوبامیانگ:« او یک مهاجم سریع و گلزن است. سرعت او به خصوص وقتی از بالا پرس می‌کنیم، می‌تواند به کار ما بیاید. باید از نقاط قوت او استفاده کنیم.»

 

لیگ اروپا:« این هم فرصتی برای کسب جام و نیز رسیدن به لیگ قهرمانان است. دوست دارم قهرمان شویم و این جام را کسب کنیم.»

 

 

 

 

بازگشت سوارز به نوکمپ:« او شایسته بهترین استقبال است و باید تشویق شود. سوارز همراه اتوئو از بهترین مهاجمان نوک 30 سال اخیر بارسلوناست. باید به افتخارش بلند شد و دست زد.»

 

انتقاد به سبک بازی اتلتیکو:«ببینید، در بارسلونا نمی‌توانیم به سبک اتلتیکو بازی کنیم. هواداران هرگز قبول نمی‌کنند با 10 نفر دفاع کنیم و به فکر ضد حمله باشیم. نمی‌گویم سبک خوبی نیست اما با فلسفه بارسا هم‌خوانی ندارد. سیمئونه مربی بزرگی است و این حرف من انتقاد به او محسوب نمی‌شود. هر تیمی سبک خودش را دارد و برای سبک اتلتیکو هم احترام قائلم.»