به گزارش "ورزش سه"، چلسی در سال های اخیر سرمایه گذاری فراوانی در خط حمله خود انجام داده و بازیکنان گران قیمتی مانند روملو لوکاکو، تیمو ورنر، حکیم زیاش و ... را به خدمت گرفته است. اما این بازیکنان در فصل جاری اغلب در امر گلزنی چندان خوب ظاهر نشده و شرایط را برای توماس توخل دشوار ساخته اند.

 

امروز چلسی در شرایطی دشوار و در اوقات اضافی 1-2 موفق به غلبه بر بلیموث در جام حذفی انگلیس شده و به دور بعد راه یافت. جالب اینجاست دو مدافع اسپانیایی این تیم یعنی سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو موفق به باز کردن دروازه بلیموث شده و مهاجمان این تیم در زمینه گلزنی ناکام ماندند.

 

به عنوان مثال روملو لوکاکو علیرغم 120 دقیقه حضور در زمین تنها 31 لمس توپ داشته، نه موفق به گلزنی و نه ارسال پاس گل شد، حتی یک دریبل موفق هم نداشت و چند فرصت خوب را نیز از دست داد. کارنامه دیگر بازیکنان هجومی چلسی از جمله تیمو ورنر نیز چندان متفاوت نبود و در نهایت مدافعان قدیمی این باشگاه جور مهاجمان گران قیمت را کشیدند.

 

اخباری در مورد نارضایتی بازیکنان هجومی چلسی از تاکتیک های توماس توخل و حتی تمایل آنها به جدایی منتشر شده، اما بی تردید این باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان این فصل، به عملکرد بهتری از سوی بازیکنانی چون روملو لوکاکو و تیمو ورنر نیاز دارد.