به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل چلسی موفق به جذب کپا آریزابالاگا به عنوان گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال شد، اما او در ماه های ابتدایی حضور در لندن آنقدر اشتباه کرد که این تیم تصمیم گرفت ادوارد مندی را به خدمت بگیرد. بدین ترتیب کپا آریزابالاگا در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اغلب نیمکت نشین بوده و در دیگر مسابقات شانس حضور درون دروازه چلسی را پیدا می کند.

 

اما این سنگربان جوان به قدری در ماه های اخیر و در بازی های حذفی چلسی خوب عمل کرده که ممکن است به زودی لباس شماره یک این تیم را از آن خود کند. امروز چلسی در دیداری غیرمنتظره در جام حذفی انگلیس به مصاف پلیموث رفته و در پایان 90 دقیقه به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا نکرد.

 

در دقیقه 105 بود که مارکوس آلونسو گل برتری بخش چلسی را به ثمر رساند و در دقیقه 118 نوبت درخشش کپا آریزابالاگا فرا رسید. پلیموث صاحب یک ضربه پنالتی شده و می توانست در دقایق پایانی به گل تساوی دست یابد، اما کپا آریزابالاگا با عکس العملی تماشایی ضربه هاردی را مهار کرد و موجب صعود تیمش به دور پنجم جام حذفی شد. ادوارد مندی هنگام بازگشت از اردوی تیم ملی به چلسی کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارد و گزینه آماده ای به نام کپا آریزابالاگا را رقیب خود می بیند.