به گزارش "ورزش سه"، شانزده هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر و به خصوص هفته‌های اخیر این مسابقات برای محرم نویدکیا و سپاهان با فشار زیادی همراه بود و یکی از پست‌هایی که انتقادات زیادی را طی این مدت میان هواداران این تیم و کارشناسان به خود دید، خط دروازه بود که کریستوفر کنت اتریشی نتوانست آنطور که باید و شاید جای خالی پیام نیازمند را که سه سال بسیار خوب را در اردوی طلایی پوشان پشت سر گذاشته بود، پر کند. 


به همین دلیل بود که چند هفته پیش از پایان رقابت های نیم فصل اول و در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات گمانه زنی های زیادی پیرامون حضور یک دروازه بان مطمئن شنیده می‌شد و با توجه به شرایط رشید مظاهری در استقلال، باز هم نگاه سپاهانی‌ها به سمت این دروازه‌بان رفت که روزهای بسیار خوبی را با پیراهن ذوب آهن تجربه کرده بود و در پیش فصل نیز یکبار با مسئولان این باشگاه پای میز مذاکره نشسته ولی به نتیجه نرسیده بود.


با این حالا اینبار رشید مظاهری با حضور در دفتر سپاهان پس از انجام مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه با عقد قراردادی ۱.۵ ساله به جمع شاگردان محرم نویدکیا پیوست.
این دروازه‌بان باتجربه که سابقه حضور در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، تراکتور تبریز و استقلال تهران را در کارنامه خود دارد، حالا ماجراجویی جدید را آغاز کرده و  باید دید در سپاهان آیا می‌تواند پس از یک و نیم سال پر فراز و نشیب در استقلال به روزهای خوب گذشته بازگردد یا خیر؟

 

 

رشید مظاهری که ظهر امروز با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرده بود، دقایقی پیش و پس از رسمی شدن حضورش در سپاهان، پست دیگری خطاب به هواداران سپاهان با آرزوی موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روی صفحه‌اش قرار داد.