یولیان ناگلزمان در مورد احتمال جذب انکونکو توسط بایرن مونیخ صحبت کرده است

در چارچوب هفته بیست و یکم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان لایپزیش بود. در نهایت باواریایی ها در این بازی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از AZ، حال یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد پیروزی بایرن مونیخ مقابل لایپزیش گفت: 

این یک برد مهم برای ما بود. می توانستیم از گل دوم لایپزیش جلوگیری کنیم. در هر صورت این یک بازی نزدیک بود که هر 2 طرف موقعیت بسیار زیادی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

ناگلزمان در مورد انتخاب چنین ترکیب هجومی مقابل لایپزیش: 

 تصمیم گرفتم که هجومی ترین تیم ممکن را به زمین بفرستم. می توانستیم با 4 مدافع بازی کنیم اما نمی خواستم حتی یک بازیکن در خط حمله را از دست بدهم.

کریستوفر انکونکو در بازی امشب، یکی از درخشان ترین بازیکنان زمین بود و به انتخاب هواسکور بهترین بازیکن زمین شد. حال در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد حضور انکونکو در بایرن مونیخ از یولیان ناگلزمان سوال پرسیدند. ناگلزمان نیز در جواب این سوال گفت: 

 من او را خیلی خیلی خوب می شناسم. مارکوس کروشه (مدیر ورزشی سابق باشگاه لایپزیش) و من او را از پاری سن ژرمن به لایپزیش آوردیم. او فوق العاده است اما فکر می کنم که بسیار گران هم هست. من هم قبلا خیلی گران بودم (می خندد).