نگاهی داریم به عملکرد تیم ملی طی 5 دوره حضور در جام جهانی

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی پای به مسابقات فوتبال جام جهانی می گذارد که در 5 دوره گذشته حضورش در این مسابقات روی هم 2 برد، 4 مساوی و 9 بار باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان برابر مراکش و آمریکا در جام جهانی برنده شده است، با آنگولا، نیجریه، اسکاتلند و پرتغال مساوی کرده است و برابر پرو، هلند، یوگسلاوی، آلمان، بوسنی، آرژانتین، پرتغال، مکزیک و اسپانیا بازنده شده است.

بدترین باخت تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات فوتبال جام جهانی شکست 4-1 برابر تیم ملی پرو بوده است.

دومین باخت بد برابر تیم ملی هلند با نتیجه 3-0 بوده است.

سومین نتیجه بد تیم ملی در جام جهانی باخت 3-1 برابر مکزیک و بوسنی و سپس باخت 2-0 برابر تیم های ملی آلمان و پرتغال بوده است.

خفیف ترین باخت های ایران در مسابقات فوتبال جام جهانی باخت 1-0 برابر تیم های ملی فوتبال یوگسلاوی، اسپانیا و آرژانتین بوده است.

به نظر می رسد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 بتواند یکی از موفق ترین جام های جهانی خود را تجربه کند.

البته یکی از مهم ترین معیارها در نتیجه گیری تیم ملی فوتبال کشورمان گروه بندی و انتخاب تیم های حریف است اما مساله اینجاست که تیم ملی فوتبال ایران، بدون در نظر گرفتن این موقعیت ها باید مثل روز های بازی با آمریکا و مراکش و پرتغال و اسکاتلند و نیجریه و آرژانتین برای دفاع از شخصیت فوتبال ملی ایران تلاش کند.

به هر حال تیم ملی فوتبال ما در مسابقات جام جهانی در 15 دیداری که برگزار کرده است صاحب تنها 10 امتیاز شده است و این بار باید تلاش کنیم تا برای صعود از گروهمان در جام جهانی 5 امتیاز گرفته و راهی دور دوم مسابقات خود شویم.