به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی‌که به نظر می‌رسید پیروزی آسانی در جام حذفی انگلیس در انتظار چلسی باشد، این تیم برابر بلیموث به دشواری به برتری 1-2 دست یافته و راهی دور پنجم این تورنمنت شد. اما در اواخر مسابقه بود که روملو لوکاکو پاس بسیار خوبی در عمق به تیمو ورنر داده و این ستاره آلمانی را با دروازه پلیموث تک به تک کرد.

 

‌ در شرایطی که به نظر می‌رسید تیمو ورنر تنها مایکل کوپر، دروازه‌بان حریف را پیش روی خود دارد، اما تعلل این بازیکن باعث شد جیمز ویلسون از راه برسد و با تکل صحیح خود این فرصت بسیار خوب را از تیمو ورنر بگیرد.

 

روملو لوکاکو که بابت از دست دادن این فرصت از سوی تیمو ورنر از دست او عصبانی شده بود، چند بار سر خود را به نشانه تاسف و ناامیدی تکان داد تا نشان دهد چقدر بابت خراب شدن این موقعیت ناراحت است. در نهایت دو به تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند و در اوقات اضافی این مارکوس آلونسو بود که جور مهاجمان چلسی را کشیده و موفق به زدن گل دوم این تیم شد. البته روملو لوکاکو به جز این صحنه در باقی دقایق مسابقه نمایش چندان خوبی نداشت و او نیز مانند دیگر ستاره‌های چلسی مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت.