مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر پیشنهاد برخی مدیران باشگاه‌ها و اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را رد کرد...

مالک خیبر به اعضای مجمع اعلام کرده قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارد.

به گزارش طرفداری، با توجه به نفوذ مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر و رئیس هیات مدیره این باشگاه در مجمع، برخی اعضای مجمع به خصوص مدیران باشگاه‌ها از مالک خیبر درخواست کردند به عنوان نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند اما مالک خیبر، با وجود این که شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات و عضویت در هیات رییسه دارد، این پیشنهاد را نپذیرفته و اعلام کرده قصد عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را ندارد.

 هشتم شهریور ماه انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس، دو نایب رئیس و یک عضو هیات رئیسه که نماینده باشگاه ها خواهد بود، برگزار می شود.

تا این لحظه تنها دو مدیره باشگاه برای شرکت در بخش انتخاب نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه ثبت نام کرده‌اند و ورود مسعود عبدی می‌توانست معادلات را تغییر بدهد. البته تا پایان وقت اداری روز گذشته هیچ یک از آن دو مدیر باشگاه که در سایت ثبت نام اینترنتی انجام دادند برای ارائه مدرک و تکمیل فرم به فدراسیون فوتبال مراجعه نکرده بودند.