کولیبالی همچنان نفر اول لیست خرید یوونتوس برای تقویت خط دفاعی است اما در صورتی که مشکلی برای خرید او پیش آید، آنها چندین مدافع دیگر را در نظر می گیرند. 

جورجو کیه لینی از یوونتوس جدا شده و ماتیاس دلیخت نیز می تواند به فروش برسد. بنابراین یوونتوس در بازار مدافعان میانی بسیار فعال خواهد بود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس مدافعان زیادی را دنبال می کند و در صورت جدایی دلیخت، خرید آنها را بررسی خواهد کرد. نفر اول لیست بیانکونری کالیدو کولیبالی است. ماتیاس دلیخت علاقه زیادی به پیوستن به بایرن مونیخ دارد و امروز صالح حمیدزیچ در تورین بود تا با مدیران یوونتوس مذاکره کند. در این جلسه، رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه دلیخت هم حضور داشت اما صحبت ها چندان قاطع و نهایی دنبال نشد. بیانکونری حدود 100 میلیون یورو می خواهد و فراتر از آن، می خواهد ابتدا جانشین دلیخت را پیدا کند و بعد او را بفروشد.

گزینه های جانشینی دلیخت مدنظر مدیران یوونتوس مانند قبل است. کالیدو کولیبالی گزینه اول است و یوونتوس فکر می کند او آماده حضور در ترکیب اصلی و سری آ است. با این حال باید پیشنهاد خود برای ناپولی را ارزیابی کنند زیرا پارتنوپی خواهان ماندن کولیبالی در این تیم است. علاوه بر یوونتوس، مدیر برنامه کولیبالی با چلسی هم در حال مذاکره است. آبی ها همیشه به مدافع سنگالی علاقه مند بوده اند. 

یوونتوس گزینه های دیگری را نیز در خط دفاعی در نظر دارد اما هنوز کاملا برای جذب هیچکدام از آنها متقاعد نشده و کولیبالی را بهتر می داند. گابریل ماگالاش از آرسنال و گلیسون برمر از تورینو در لیست یوونتوس هستند. اینتر به شدت به خرید برمر علاقه مند است. دیگر نام لیست یوونتوس هم بادیاشیل، مدافع جوان موناکو است. آنها همچنین شرایط خرید پائو تورس از ویارئال را نیز بررسی می کنند.