چلسی علاوه بر استرلینگ، یک بازیکن هجومی دیگر می خواهد

چلسی علاوه بر سرژ گنابری، وینگر آلمانی بایرن مونیخ به رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان نیز علاقه مند است. 

طرفداری | رحیم استرلینگ تنها فورواردی نیست که به چلسی می پیوندد. به گزارش گاردین، با توجه به قوت گرفتن احتمال انتقال رافینیا به بارسلونا، باشگاه انگلیسی قصد دارد یک وینگر دیگر با قابلیت بازی در تمام پست های خط حمله را به جای وینگر برزیلی لیدزیونایتد به خدمت بگیرد. توماس توخل، سرمربی آبی ها که می خواهد بازیکنان انعطاف پذیر تری نسبت به فصل قبل در خط حمله داشته باشد، علاوه بر سرژ گنابری، به رافائل لیائو، وینگر میلان نیز علاقه مند است. اقدام چلسی برای روبرت لواندوفسکی، دیگر گزینه محبوب سرمربی آلمانی نیز به این بستگی دارد که انتقال مهاجم لهستانی به بارسلونا نهایی نشود.

از قرارداد گنابری با بایرن مونیخ فقط یک فصل دیگر مانده و چلسی تحولات در مورد این بازیکن 26 ساله را زیر نظر دارد. لیائو که در فصل قبل در قهرمانی میلان نقش مهمی داشت نیز گزینه دیگر آبی ها است اما گنابری با توجه به شرایط قراردادش، هدف دست یافتنی تری به حساب می آید. در واقع میلان می خواهد لیائو را حفظ کند و به همین دلیل احتمالا برای فروش این بازیکن 23 ساله حداقل 100 میلیون پوند درخواست خواهد کرد. با این حال منابع آلمانی گزارش داده اند که گنابری به دلیل سابقه حضورش در آرسنال امکان انتقال به چلسی را در نظر نخواهد گرفت. 

  • سرژ گنابری گزینه جایگزین چلسی برای رافینیا

احتمال جذب یک هافبک توسط چلسی

گاردین در انتهای گزارش خود نیز آورده چلسی ممکن است در خط میانی هم خریدی انجام دهد. آنها همچنان به فرنکی دی یونگ از بارسلونا علاقه مند هستند اما به نظر می رسد منچستریونایتد شانس بیشتری برای جذب این هافبک هلندی دارد. این احتمال نیز رد نمی شود که توخل از سران چلسی جذب دکلان رایس را درخواست کند اما عدم تمایل وست هم به فروش هافبک انگلیسی، شرایط انتقال را پیچیده خواهد کرد.