انتظار می‌رود بایرن مونیخ به‌زودی برای فروش روبرت لواندوفسکی به بارسلونا چراغ سبز نشان دهد 

روبرت لواندوفسکی امروز در زابنر اشتغاسه حاضر شده تا آزمایش‌های پزشکی پیش‌فصل بایرن مونیخ را پشت سر بگذارد اما او می‌تواند برای پیوستن به بارسلونا، باشگاه محبوبش امیدوار باشد. 

طرفداری | در هفته‌های اخیر، روبرت لواندوفسکی اصرار زیادی برای پیوستن به بارسلونا داشته و بلوگرانا نیز اقدام‌هایی جدی برای جذب این ستاره لهستانی انجام داده است. با این‌حال بایرن مونیخ هر سه پیشنهاد بارسا برای لواندوفسکی را نپذیرفته و گفته می‌شود اولی هونس، رییس افتخاری بایرن مونیخ راضی به چنین انتقالی نیست.

اولی هونس، مانع اصلی بر سر انتقال لواندوفسکی به بارسلونا

با وجود این، انتظار می‌رود به‌زودی گشایشی در مسیر پیوستن این مهاجم 33 ساله به بارسلونا ایجاد شود. فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار اسکای آلمان گزارش داده بارسلونا طی ساعات آینده پیشنهاد پایانی خود برای خرید روبرت لواندوفسکی را به بایرن مونیخ ارائه می‌کند که انتظار می‌رود این پیشنهاد، حول‌وحوش 50 میلیون یورو به‌علاوه پاداش باشد. بایرن مونیخ مایل است مهاجم لهستانی‌اش را با رقمی حدود 50 الی 55 میلیون یورو به‌فروش برساند. انتقال لواندوفسکی به بارسا حالا محتمل‌تر از همیشه است چرا که بایرنی‌ها می‌خواهند پول فروش لواندوفسکی را روی خرید ماتیاس دلیخت، مدافع گران‌قیمت یوونتوس سرمایه‌گذاری کنند.

بایرن مونیخ آماده فروش لواندوفسکی

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ روز گذشته برای مذاکره با سران یوونتوس به تورین رفت و پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای جذب ماتیاس دلیخت ارائه کرد. با این‌حال، پیشنهاد باواریایی‌ها سریعا از سوی مدیران یوونتوس رد شد چرا که آن‌ها برای فروش مدافع 22 ساله هلندی‌شان در بدترین حالت ممکن 80 میلیون یورو می‌خواهند.