باواریایی‌ها ماتیاس دلیخت را رهبر جدید خط دفاعی خود می‌دانند

بایرن مونیخ اکنون در حال مذاکره با یوونتوس برای انتقال ماتیاس دلخیت است و به نظر می‌رسد که از قبل با این بازیکه به توافق شخصی دست پیدا کرده است.

طرفداری | به گزارش بیلد، ماتیاس دلیخت اماده است تا حقوق خود را برای پیوستن به بایرن مونیخ کاهش دهد. او در یوونتوس حقوق 10 میلیون یورویی (خالص) دریافت می‌کند. اما بایرن مونیخ چنین مبلغی را به دلیل سیستم متفاوت مالیاتی کشور آلمان نسبت به ایتالیا، نمی‌تواند به این مدافع هلندی پرداخت کند. حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان پس از یک دیدار و گفت و گو با ماتیاس دلیخت، موفق شدند تا این بازیکن 22 ساله را برای پیوستن به بایرن مونیخ، متقاعد کنند.

  • بیش‌تر بخوانید: جلسه بی حاصل مدیران یوونتوس و بایرن مونیخ درباره ماتیاس دلیخت

ماتیاس دلیخت رهبر جدید خط دفاعی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ اکنون در حال مذاکره با بنجامین پاوار است. گزینه‌های تمدید قرارداد پس از سال 2024 که قرارداد پاوار به اتمام می‌رسد و جدایی از باشگاه، روی میز قرار دارد. پس از جدایی نیکلاس زوله از بایرن مونیخ، این مدافع فرانسوی علاقه دارد تا جزو ترکیب اصلی باشد و نقش رهبری خط دفاعی بایرن را به عهده بگیرد. اما سران باواریایی این نقش را برای ماتیاس دلیخت در نظر گرفته‌اند. همچنین با اینکه لوکاس هرناندز بسیار مورد ستایش حسن صالح حمیدزیچ است، اما باز هم این دلیخت خواهد بود که وظیفه هدایت خط دفاع بایرن را به عهده می‌گیرد.