ستاره لهستانی بایرن مونیخ با بی‌میلی در تمرین امروز این تیم شرکت کرد

روبرت لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا اصرار می‌ورزد و برای ماندن در بایرن مونیخ تمایلی از خودش نشان نمی‌دهد.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که خواستار جدایی از این باشگاه است و می‌خواهد به بارسلونا برود، امروز در تمرینات گروهی بایرن شرکت کرد. بیلد، گزارشی از تمرین امروز بایرن مونیخ تهیه کرده که روبرت لواندوفسکی با بی‌میلی هرچه تمام‌تر در آن حضور یافته است.

روبرت لواندوفسکی در تست های آمادگی جسمانی بایرن مونیخ / عکس

اول از همه، لواندوفسکی به جلسه ملاقات پیش از تمرین دیر رسید و آخرین نفر به زمین تمرین رفت. او تمام تمرین‌های آمادگی‌جسمانی بایرن مونیخ را انجام داد اما به‌نظر می‌رسید تمام تلاشش را انجام نمی‌دهد. این مهاجم 33 ساله، به‌ندرت با هم‌تیمی‌هایش صحبت می‌کرد و فقط لئون گورتسکا و جمال موسیالا موفق شدند با او صحبتی داشته باشند. او با یولیان ناگلزمان نیز صحبتی نداشت و وقتی سرمربی بایرن مونیخ مشغول صحبت برای بازیکنان بود، لواندوفسکی چندان مایل به شنیدن صحبت‌هایش نبود و توجهش معطوف جاهای دیگر بود. 

در طول جلسه تمرینی، لواندوفسکی در تیم آ جای گرفت اما او عملکرد ضعیفی داشت چرا که نتوانست گلی بزند و با تمام وجود برای گرفتن توپ‌ها تلاش نمی‌کرد. پس از شکست تیم آ، تمام بازیکنان تیم بازنده برای تنبیه مجبور به‌ انجام حرکات شنا شدند اما لواندوفسکی از انجام این دستور سرپیچی کرد. تمرین بایرن مونیخ ساعت 12:16 به وقت مرکز اروپا به‌پایان رسید و ستاره بایرن مونیخ تنها 22 دقیقه پس از پایان تمرین، از کمپ تمرینی این باشگاه خارج شد.