به گزارش "ورزش سه" دیدار امروز بارسا و اتلتیکو در نوکمپ از حیث بازگشت سوارز به نوکمپ جالب توجه خواهد بود. او تابستان 2020 با بی مهری بارسا و پس از 6 فصل درخشان راهی اتلتیکومادرید شد. جدایی اشک‌بار و تعجب برانگیز که زمان نشان داد به ضرر بارسلونا بود.

 

 

 

 

سوارز فصل گذشته نیز به نوکمپ آمد و برابر بارسا قرار گرفت ولی ورزشگاه به دلیل شیوع کرونا خالی از تماشاگر بود. امشب اما نوکمپ فضایی کاملا متفاوت خواهد داشت و ستاره اروگوئه‌ای پس از یک سال‌ و‌ نیم، برای اولین بار با هواداران بارسا روبه‌رو می‌شود.

سوارز در بازی رفت فصل جاری خوش درخشید و در برتری 2-0 اتلتیکو یک گل زد و یک پاس گل هم داد. او البته ژست گلزنی همیشه را نگرفت و ترجیح داد چندان خوشحالی نکند ولی حرکتی کنایه آمیز هم از خود خطاب به رونالد کومان نشان داد.

 

 

 

او در مورد ژست تلفنی پس از گلزنی خود گفت:« این حرکت کنایه به کومان نبود. برای دوستان و آشنایانی بود که شماره مرا دارند و نیز برای فرزندانم. در واقع یک نوع شوخی بود.»

 

شرایط بارسا امشب کاملا متفاوت خواهد بود. کومان نزدیک به 4 ماه پیش برکنار شد و ژاوی روی نیمکت آبی‌و‌اناری‌ها حضور دارد. کسی که سوارز برای او احترام ویژه‌ای قائل است و فصل 14-2015 در بارسا سه‌گانه را با هم جشن گرفتند:« ژاوی پتانسیل بالایی دارد و مطمئنم بارسا با او به دوران اوج خود بر می‌گردد.»

 

 

 

 

پیش بینی‌ها بر این است که امروز سوارز در نوکمپ با استقبال هواداران بارسا روبه‌رو شود و خودش نیز گفته است که اگر گلزنی کند، هرگز خوشحالی نخواهد کرد.

بدون‌شک امشب باید منتظر صحنه‌هایی جذاب در نوکمپ باشیم که سوارز در آن نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.