فریبرز محمودزاده که چند روز قبل از برکناری حیدر بهاروند، با حکم رییس سازمان لیگ از کار برکنار شده بود، حالا امیدوار است به سازمان لیگ برگردد!

حیدر بهاروند تنها چند روز قبل از برکناری از سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده را برکنار کرده بود.

به گزارش طرفداری، میرشاد ماجدی که روز شنبه قرار بود نایب رییس اول حیدر بهاروند در انتخابات باشد و در عوض در فرم ثبت نام خودش هم نام بهاروند را به عنوان نایب رییس دوم خود درج کند، صبح روز یکشنبه هرگونه آشنایی، ائتلاف و توافق با هر گونه بهاورند(!) را انکار کرد و ظهر روز دوشنبه ابتدا صادق درودگر، همکار نظر کرده و متحد اقتصادی بهاروند را به عنوان نایب رییس دوم خود در انتخابات برگزید و همان شب حکم عزل حیدر بهاروند را صادر کرد تا رکورد چرخش های پی در پی را شکسته باشد اما از عزل حیدر بهاروند که قطعا باب میل میرشاد ماجدی نبوده و منتقدان سرپرست موقت فدراسیون می گویند احتمالا تلاشی برای تبرئه کردن خود از همدستی و همداستانی با بهاروند بوده، حکم عزلی است که حیدر بهاروند چند شب قبل از برکناری خودش، صادر کرد.

حیدر بهاروند قبل از آن که عزل شود، فریبرز محمودزاده را عزل کرد. فریبرز محمودزاده که سال ها با مناصب مختلف در سازمان لیگ فعالیت می کرد و این اواخر حکم مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ را داشت، با حکم حیدر بهاروند برکنار شد و حالا که رییس سازمان لیگ برکنار شده در تلاش است به میز خود برگردد.

شاهدان عینی می گویند فریبرز محمودزاده روز گذشته به فدراسیون فوتبال رفت و در دیدار با میرشاد ماجدی راه های بازگشت خود را بررسی کرد اما انگار فعلا بنا به دلایلی امکان بازگشت او وجود ندارد.