بایرن مونیخ برای فروش روبرت لواندوفسکی تنها پول نقد می‌خواهد

به نظر می‌رسد که بارسلونا به زودی چهارمین پیشنهاد خود را برای روبرت لواندوفسکی که نزدیک به مبلغ درخواستی بایرن مونیخ نیز هست، در اختیار این باشگاه آلمانی قرار دهد. اما باواریایی‌ها در صورت توافق، کل مبلغ انتقال لواندوفسکی را یک جا می‌خواهند و پرداخت آن را به صورت قسطی قبول نمی‌کنند.

طرفداری | به گزارش کری هاو از اشپورت آینس، چهارمین و آخرین پیشنهاد بارسلونا برای روبرت لواندوفسکی قرار است در این هفته به دست بایرن مونیخ برسد. اما سران بایرن رویکرد واضحی نسبت به پیشنهاد بارسلونا دارند. اگر رقم این پیشنهاد مبغ ثابت و پایه 50 میلیون یورو باشد، آنگاه حاضرند که با مدیر ورزشی بارسلونا متئو آلمانی سر فروش لواندوفسکی، مذاکره کنند. اما خواسته‌های باواریایی‌ها به اینجا ختم نمی‌شود. آن‌ها می‌خواهند که تمام این مبلغ یا بخش بزرگی از آن را فورا و نه در چندین قسط، دریافت کنند.

  • بیش‌تر بخوانید: پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای لواندوفسکی

در مونیخ نسبت به توانایی مالی بارسلونا در مورد پرداخت این مبلغ به صورت قسطی شک و تردید وجود دارد. مخصوصا آنکه بارسلونا هنوز پس از آنکه آرتورو ویدال را با مبلغ 18 میلیون یورو از بایرن مونیخ به خدمت گرفت، هنوز به طور کامل پول این انتقال را پرداخت نکرده است. همچنین حسن صالح حمیدزیچ قصد دارد تا ماتیاس دلیخت و ماتیس تل را به خدمت بگیرد. یوونتوس برای دلیخت خواهان حداقل 80 میلیون یورو است. به همین دلیل بایرن تنها پول نقد می‌خواهد.

تعجب مدیران بایرن مونیخ از تغیر نظر 180 درجه‌ای لواندوفسکی

برای حسن صالح حمیدزیچ و دیگر سران باواریایی، درک این موضوع که روبرت لواندوفسکی در حالی که در سال‌های گذشته همواره به دنبال انتقال به رئال مادرید بوده است اما اکنون ترجیح می‌دهد تا به بارسلونا بپیوندد، دشوار است.

  • بیش‌تر بخوانید: ایجنت سابق لواندوفسکی: در تمام عمر رویای بازی برای رئال مادرید را داشتی تا بعداً به بارسلونا برسی؟

​​​​​​​بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد تا لواندوفسکی را به پاری سن ژرمن یا چلسی بفروشد

مدیران بایرن مونیخ ترجیح می‌دهند تا روبرت لواندوفسکی را به باشگاه‌های قابل اعتماد‌تری مانند پاری سن ژرمن یا چلسی بفروشند. این دو باشگاه نیز به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستند و قبلا نیز علاقه خود را به لواندوفسکی، ابراز کرده‌اند. اما لواندوفسکی و مدیر برنامه‌هایش پینی زهوی به بایرن اعلام کردند که تنها می‌خواهند به بارسلونا بروند. این ستاره لهستانی نمی‌خواهد به فرانسه یا انگلیس برود و بلکه فقط علاقه دارد تا به اسپانیا منتقل شود. جایی که یک قرارداد سه ساله در انتظار او است و خانواده او نیز به زندگی در بارسلونا، علاقه دارند. در این شرایط، اکنون بایرن مونیخ یا باید با بارسلونا به توافق برسد یا ریسک خروج لواندوفسکی به صورت رایگان در فصل آینده را بپذیرد.

بیش‌تر بخوانید: 

  • تشکیل زوج لواندوفسکی و ام باپه، رویای مدیران پاری سن ژرمن
  • چلسی می‌تواند دیگر مقصد احتمالی لواندوفسکی باشد