گشایش در مسیر پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا حاصل شد و این ستاره لهستانی به‌زودی پیراهن بلوگرانا را به‌تن خواهد کرد

مسیر طولانی و پرپیچ‌وخم انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا به انتهای خود نزدیک می‌شود و این مهاجم لهستانی به‌زودی می‌تواند راهی بارسلونا، مقصد محبوب خود شود.

طرفداری | به گزارش توماش وودارژیک، خبرنگار معتبر لهستانی، انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا طی روزهای آینده قطعی خواهد شد. از عصر پنج‌شنبه، بارسلونا به اقدامات خود برای جذب این ستاره بایرن مونیخ سرعت بخشیده و پالس‌های مثبتی دریافت کرده است. انتقال لواندوفسکی به بارسلونا می‌تواند تا عصر شنبه، روز معارفه بازیکنان بایرن مونیخ، قطعی شود.

افزایش خوشبینی بارسلونا برای جذب لواندوفسکی

طبق گزارش این خبرنگار لهستانی، گشایش مورد نظر در مسیر این انتقال حاصل شده و لواندوفسکی که به‌زودی 34 ساله خواهد شد، به خواسته‌اش خواهد رسید. بارسلونا و بایرن مونیخ برای انتقال لواندوفسکی به یک توافق غیررسمی دست یافته‌اند و پیشنهاد چهارم بلوگرانا که هنوز رسما به دست سران بایرن مونیخ نرسیده، مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. رخ دادن این اتفاق یعنی تکمیل معامله و سفر ستاره مونیخی‌ها به شهر بارسلونا برای انجام تست‌های پزشکی چرا که توافق شخصی لواندوفسکی و بارسا مدت‌ها است که حاصل شده و او قراردادی سه ساله با کاتالان‌ها امضا خواهد کرد. در صورت تکمیل انتقال لواندوفسکی به بارسلونا طی همین هفته، او در اولین بازی‌اش با پیراهن آبی‌واناری مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت. بارسلونا و رئال مادرید دوم مرداد در دیداری دوستانه در لاس‌وگاس با هم بازی خواهند کرد.