مهاجم جوان رن فرانسه گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی روبرت لواندوفسکی است

بایرن مونیخ پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره به فروش روبرت لواندوفسکی به بارسلونا رضایت داد و حالا خودش در بازار نقل و انتقالات در جست‌وجوی یک مهاجم مناسب است.

طرفداری | چند روزی است که کریستیانو رونالدو، گل‌زن نام‌دار منچستریونایتد به بایرن مونیخ مرتبط می‌شود اما مدیریت این باشگاه روی نخواستن او تاکید دارد زیرا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند. ماتیس تل، مهاجم 17 ساله فرانسوی رن یکی از این اهداف است.

به گزارش اکیپ، بایرن مونیخ چند هفته‌ای است که پیگیر خرید ماتیس تل از رن است اما باشگاه فرانسوی دو پیشنهاد گذشته باواریایی‌ها را رد کرده است. بایرن مونیخ روی جذب تل اصرار دارد و می‌خواهد تا ساعات آینده سومین پیشنهاد خود را به رن ارائه کند. پیشنهاد قبلی که توسط رن رد شد، مبلغ 22 میلیون یورو شامل پاداش‌ها بود. مقاومت اولیه رن در حالی رقم خورد که خود بازیکن تصمیم گرفته راهی مونیخ شود. بایرنی‌ها به ماتیس تل قول داده‌اند که در کوتاه‌مدت یا میان مدت، صاحب پیراهن شماره 9 باشگاه شود. تل نیز با این قول، بایرن مونیخ را یک فرصت غیرقابل رد کردن می‌داند. رن می‌داند که نمی‌تواند مهاجم جوانش را نمی‌تواند برای مدتی طولانی حفظ کند.

رن دومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای ماتیس تل را رد کرد

امروز تیم‌های رن و فرایبورگ در آلمان یک بازی دوستانه برگزار می‌کنند که ماتیس تل همراه با تیمش به آلمان سفر نکرده است. مقامات رسمی باشگاه رن می‌گویند علت غیبت این مهاجم مستعد 17 ساله، بیماری است اما در آلمان گفته می‌شود او کم‌کم برای انتقال به بایرن مونیخ آماده می‌شود.