به گزارش "ورزش سه"، رودریگو پس از مدت‌ها تلاش موفق شد تیته را قانع کند که او را نیز به تیم ملی برزیل دعوت کند.

صعود برزیل به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر قطعی شده و سایر دیدارهای این تیم در مرحله انتخابی منطقه آمریکای جنوبی تشریفاتی است، با این حال رودریگو می‌خواهد توانایی‌هایش را در ترکیب تیم ملی کشورش ثابت کند.

رودریگو در گفتگو با تی ان تی برزیل اظهار داشت:« بازگشت به تیم ملی برزیل هدف من بود. فکر می‌کنم این بازی‌ها می‌تواند مسائل بسیاری را مشخص کند و من امیدوارم که بتوانم بازی کنم و در ترکیب تیم ملی کشورم جا بیفتم.»

 

 

این مهاجم رئال مادرید درباره شرایط حضور در قطر گفت:« همه برزیلی‌ها دوست دارند در قطر حاضر باشند. من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که آنجا باشم. اگر خوب بازی کنم، این شانس را دارم که به تیم ملی دعوت شوم. اگر قرار باشد قهرمانی در یک جام را در سال 2022 انتخاب کنم، جام جهانی است.»

این بازیکن در ادامه از نقش کارلو آنچلوتی در بهبود عملکردش در این فصل صحبت کرده و اضافه کرد:« نقش آنچلوتی بسیار مهم بوده است. او از پیش فصل بسیار با من صحبت کرده است. او همیشه به من کمک کرده و من می‌دانم باید بهتر باشم. انتقادات سازنده را می‌پذیرم و اگر خوب کار کنم، او به من تبریک می‌گوید. می‌دانم که با حضور او رشد خواهم کرد. می‌توانم در تمامی ابعاد پیشرفت کنم. بیشتر گل بزنم و بیشتر پاس گل دهم.»