شایعه اصرار میرشاد ماجدی به استفاده از دو عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات به جای اعضای اصلی، باعث اعتراض شدید اعضای مجمع شده است...

در پی اقدام دو باشگاه لیگ برتری و لیگ آزادگانی که با ارسال نامه های سرگشاده به میرشاد ماجدی، هشدار دادند سرپرست موقت فدراسیون حق ندارد در چیدمان کمیته بدوی انتخابات تغییر ایجاد کند، حالا صدای هیات های فوتبال هم درآمده است.

به گزارش طرفداری، از ابتدای هفته جاری همزمان با جدی تر شدن کار اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال برای بررسی مدارک و پرونده های نامزدهای انتخابات شهریور ماه فدراسیون فوتبال، شایعه شد میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر اصرار دارند اعضای علی البدل کمیته بدوی هم در نشست ها حاضر باشند و رای بدهند!

وقتی این شایعه بالا گرفت و از داخل فدراسیون خبر رسید دبیرکل در حال نامه نگاری برای دعوت از دو عضو علی البدل (حبیبی و سیاری) است، علی خطیر نایب رییس هیات مدیره تراکتور و منصور قنبرزاده رییس هیات امنای باشگاه پارس جنوبی به میرشاد ماجدی هشدار دادند تغییر افرادی که از سوی مجمع و مطابق اساسنامه انتخاب شده اند خلاف قانون است و می تواند باعث دخالت فیفا شود.

حالا امیرحسین محتشم، رییس هیات فوتبال بوشهر هم با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال همین هشدار را تکرار کرده است. گفته می شود با توجه به اهمیت موضوع، در روز تعطیل چند رییس هیات دیگر هم نامه نگاری کرده و به فدراسیون فوتبال هشدار دادند در چیدمان کمیته های بدوی و استیناف انتخابات فدراسیون فوتبال که از سوی اعضای مجمع و مطابق اساسنامه انتخاب شده اند، هیچ تغییری ایجاد نکند.

نامه رییس هیات فوتبال استان بوشهر به دبیرکل فدراسیون فوتبال