به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در یک بازی بسیار حساس و مهم در ورزشگاه خانگی خود یعنی نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید بود و بعد از ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص موفق شد حریف خود را با نتیجه 4-2 شکست دهد؛ بردی که باعث شد شاگردان ژاوی جای اتلتیکومادرید را در رتبه چهارم جدول بگیرند و بیش از پیش به ادامه فصل امیدوار شوند.

 

 

 

 

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، بعد از پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "ما باید برای رسیدن به هدف خود بجنگیم و مهم این است که در موقعیت قهرمانی قرار بگیریم. آنچه که مربی گفته بود را انجام دادیم و شرایط همانطور که او خواسته بود پیش رفت. ما بسیار تهاجمی عمل کردیم و از نمایشی که ارائه دادیم بسیار خوشحال هستیم.

 

ما می‌دانستیم که اتلتیکومادرید در عقب زمین باقی می ماند و به دنبال ضد حمله خواهد بود. می‌دانستیم که آنها با وینگر های خود و در مسافت های تک به تک به دنبال خلق موقعیت هستند که در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند."

 

 

 

 

آرائوخو درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: "وقتی فران تورس توپ را لمس کرد احساس کردم که توپ از دستم فرار خواهد کرد اما توانستم بازی را تمام کنم و یک گل هم به ثمر برسانم. با یک یار کمتر اتلتیکومادرید می توانست شانس های خوبی برای بازگشت به بازی داشته باشد اما خوشحالم که توانستیم این برتری را حفظ و کنترل کنیم."