میثم بائو معاون ورزشی  باشگاه نساجی درباره شرایط  این تیم برای بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: همانقدر که توانستیم حدود ۹۵ درصد اسکلت فصل قبل را حفظ کنیم، کار بزرگی را انجام دادیم، چرا که در فصل نقل و انتقالات توان جنگ با تیم های صنعتی یا دولتی را نداریم.

وی افزود: الان یک فوتبالیست معمولی و نیمکت نشین هم ۴ میلیارد  پول می خواهد که عجیب است. بعضی بازیکنان نیمکت نشین بودند ولی در فصل جدید ۲ یا ۳ میلیارد قیمتش بالاتر رفته است. به نظر من باید چنین مورد هایی بررسی شود.

هافبک سابق استقلال درمورد اتفاقات اخیر تیم ملی و فدراسیون نیز توضیح داد: این مسائل زیاد در فوتبال کشورمان رخ می دهد و چیز عجیبی نیست، ابتدا سرمربی تیم ملی را اخراج می کنند و بعد از اینکه نتوانستند با مربی برای هدایت تیم ملی توافق پیدا کنند، دوباره اسکوچیچ را در سمت خود ابقا کردند که یک کار اشتباه است. به نظر من این افتضاح تیم ملی به دلیل نبودن مدیریت در فدراسیون است.

بائو در پایان گفت: کسانی برای فوتبال کشورمان تصمیم گیری می کنند که تجربه ای از فوتبال یا مدیریت ندارند. واقعا خودمان هم نفهمیدیم می خواهند چیکار کنند؟ با این کار فقط حاشیه های تیم ملی را بیشتر از قبل کردند تا کار برای اسکوچیچ از حالا به بعد سخت تر شود. با این شرایط یورگن کلوپ هم بیاید، این تیم ملی نتیجه نمی گیرد.