هافبک فرانسوی اینتر میامی قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد.

بلیز ماتویدی می خواهد به فوتبال اروپا برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گت فرنچ فوتبال نیوز، بلیز ماتویدی، ملی پوش سابق تیم ملی فرانسه که در چند فصل اخیر در لیگ آمریکا و تیم اینتر میامی، با مالکیت دیوید بکام توپ زده است، قصد دارد در همین پنجره نقل و انتقالاتی به فوتبال اروپا برگردد. قرارداد این بازیکن که سابقه حضور در تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و یوونتوس را دارد، با پایان فصل گذشته لیگ آمریکا با اینتر میامی به پایان رسید و در فهرست بازیکنان منتشر شده از سوی باشگاه آمریکایی برای مسابقات فصل جدید نیز نامی از ماتویدی دیده نمی شود تا شایعات بازگشت این بازیکن به اروپا بیشتر شود.

شنیده ها حاکی از این است که باشگاه اینتر میامی به دنبال جدایی ماتویدی و جذب احتمالی لوئیز سوارز بوده است. در حال حاضر از تیم های قطری و چند تیم فرانسوی به عنوان تیم های خواهان این هافبک فرانسوی نام برده می شود.

با توجه به این که ماتویدی بازیکن آزاد است و می تواند به طور رایگان به تیم جدیدی برود، شاید باشگاه های فرانسوی به جذب این بازیکن علاقه نشان دهند. تنها مشکل احتمالی در مسیر بازگشت به اروپا می تواند سن این بازیکن و دستمزد او باشد. هافبک 34 ساله حالا با پایان ماجراجویی اش در آمریکا قصد دارد به اروپا برگردد و باید منتظر ماند و دید در فرصت کوتاه باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات آیا می تواند تیم جدیدی برای خود پیدا کند یا خیر.