به گزارش "ورزش سه"، سنگال شب گذشته موفق شد با پیروزی برابر تیم ملی مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا جام قهرمانی را از آن خود کند.

این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی این سنگال بود که برای اولین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را با خود به خانه برد.

سادیو مانه آخرین پنالتی این بازی و تیمش را وارد ‌دروازه حریف کرد تا نوبت به پنالتی زدن صلاح نرسد و پس از شکست، این ستاره مصری در حالی که به‌شدت ناراحت بود و اشک می‌ریخت در میانه زمین دیده شد.

 

 

با این حال حتی در این شرایط هم سادیو مانه متوجه شرایط هم‌تیمی خود در باشگاه لیورپول شد و پس از این که شادی و خوشحالی پس از گلش با بازیکنان سنگال به پایان رسید، برای تسکین دادن او به سمت این بازیکن رفته و او را در آغوش گرفت، سوژه‌ای که توجه دوربین‌های تلویزیونی را به خود جلب کرد.

 

 

بدون‌شک یورگن کلوپ و تمامی هواداران لیورپول از دیدن این صحنه بسیار لذت بردند، چرا که پیش از این صحبت‌هایی درباره تنش و درگیری بین این دو بازیکن به گوش می‌رسید اما مانه نشان داد که هیچ مشکلی با صلاح ندارد و آماده است تا حتی در دشوارترین شرایط نیز از هم تیمی‌اش دفاع کند.

 

 

مصر پیش از این موفق‌ترین تیم این مسابقات در ضربات پنالتی بود اما در این بازی شانس با آنها یار نبود و نتوانستند یک عنوان قهرمانی دیگر نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کنند.