به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پی اس جی در  تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

این مهاجم فرانسوی وارد شش ماهه پایانی قراردادش شده و بنابراین می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ فرانسه مذاکره کرده و پیش قراردادی امضا کند.

بسیاری باور دارند که رئال مادرید مقصد نهایی این بازیکن است که پی اس جی تابستان گذشته پیشنهاد آنها را برای جذب امباپه رد کرد و حاضر به فروش او با مبلغ 200 میلیون یورو نشد.

ونگر در گفتگو با کانال پلاس فرانسه در این باره اظهار داشت:« پی اس جی پیشنهادی جدی از رئال مادرید داشت. وقتی شما پیشنهادی 180 میلیون یورویی را رد می‌کنید یعنی امید دارد چون این مبلغ حتی برای پاری سن ژرمن هم نیز بسیار زیاد است.»

 

 

این مربی فرانسوی درباره شانس پی اس جی برای ادامه کار با امباپه اضافه کرد:« بنابراین وقتی آنها چنین مبلغی را رد می‌کنند، فکر می‌کنم به خودشان گفتند که ما باید فصل بسیار خوبی داشته باشیم، ما مسی را داریم و نمی‌توانیم امباپه را از دست دهیم و باید او را هرطور شده متقاعد کنیم که در این تیم بماند.»

پیش از این لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، نیز تاکید کرده بود که این باشگاه همچنان از شانس خوبی برای حفظ امباپه برخوردار است و تمام تلاشش را در این زمینه به کار خواهد گرفت.

ونگر در ادامه صحبت‌هایش گفت:« زمان علیه پی اس جی است. وقتی شما در چنین موقعیتی هستید، هرچقدر بیشتر طول بکشد شرایط سخت‌تر خواهد شد. این تجربه‌ای است که من قبلا داشتم. من از یک سال و نیم قبل منتظر تمدید قرارداد امباپه توسط پی اس جی بودم.»