مهاجم سابق بارسلونا و منچسترسیتی می گوید بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان، نگران وضعیت سلامتی خود شده است.

سرخیو آگوئرو معتقد است خرید جدید منچسترسیتی بازیکن بسیار خوبی محسوب می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا به صورت ناگهانی مجبور شد به خاطر مشکلات قلبی از فوتبال کناره گیری کند. مهاجم سابق منچسترسیتی حالا برای اولین بار بعد از این اتفاق تصمیم گرفته است در مورد این اتفاق توضیحاتی ارائه دهد. او در این باره گفت:

در 15 روز اول بعد از این اتفاق دوران خیلی بدی داشتم. وقتی آن اتفاق افتاد، فکر کردم چیزی نیست و حالم خوب می شود اما وقتی به بیمارستان رفتم و مرا در یک اتاق کوچک با مانیتورهای فراوان در اطرافم تنها گذاشتند، فهمیدم اتفاق بدی افتاده است و بعد از دو روز بستری شدن، دیگر نگران شدم. در نهایت عمل جراحی کوچکی روی قلبم انجام شد تا دکترها میکروچیپی روی قبلم بگذارند و بتوانند دائما ضربان قلبم را چک کنند.

 منچسترسیتی به تازگی خولیان آلوارز را از ریور پلاته به خدمت گرفته اند تا یک مهاجم آرژانتینی دیگر داشته باشند. آگوئرو در این باره گفت:

خولیان بازیکن بسیار خوبی است. رابطه خوبی با او دارم. از من چندین سوال پرسید و تجربه ام را با او در میان گذاشتم. باید صبر کنیم و ببینیم او کجا بازی خواهد کرد چون گواردیولا از مهاجم استفاده نمی کند. اگر بخواهم صادق باشم، نمی دانم او در کدام پست در تیم سیتی بازی خواهد کرد. اگر تصمیم با من بود، او را به عنوان مهاجم دوم یا وینگر بازی می دادم.