به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر شب گذشته در فینال مسابقات جام ملت‌های آفریقا به مصاف سنگال رفت و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

بازی این دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت این سنگال بود که در ضربات پنالتی موفق شد از پس تیم حریف عبور کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دو نفر از بازیکنان مصر در ضربات پنالتی نتوانستند توپ خود را به گل تبدیل کنند و درخشش محمد ابوجبل، دروازه‌بان مصر، نیز نتوانست به کمک آنها بیاید تا دست بازیکنان این تیم از جام کوتاه بماند.

 

 

صلاح مانند بازی قبل قرار بود پشت ضربه پنالتی پنجم قرار بگیرد اما با گل شدن توپ سادیو مانه، فرصت به پنالتی زدن این بازیکن نرسید و همین موضوع باعث اعتراض کرگر به این تصمیم شد.

این ستاره سابق لیورپول با انتشار توییتی در صفحه رسمی خودش در این شبکه‌ اجتماعی نوشت:« به همین دلیل است که بهترین پنالتی‌زن شما هرگز نباید به عنوان پنالتی‌زن پنجم انتخاب شود. عدم انتخاب محمد صلاح به عنوان پنالتی‌زن در فینال دیوانگی است. این اتفاق چند سال پیش در جریان دیدار پرتغال برابر اسپانیا برای رونالدو هم رخ داده بود.»

کرگر به دیدار پرتغال برابر اسپانیا در جام ملت‌های اروپای 2012 اشاره دارد که در نهایت با شکست 2-3 یاران رونالدو برابر حریف و حذف آنها از این مسابقات به پایان رسید. دیداری که رونالدو قرار بود پشت پنالتی پنجم تیمش بایستد اما در نهایت نوبت به او نرسید.