به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته آ. ا. ک آتن میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان سه ملی‌پوش در اختیار داشت که اتفاق جالب توجهی برای فوتبال ایران به حساب می‌آمد، اما حالا پس از سپری شدن یک فصل گفته می‌شود خروجی یکی از آنها قطعی است و احتمال دارد این آمار ۲ به هم برسد.

باشگاه آ. ا. ک آتن روز گذشته با دوماگوی ویدا، مدافع تیم ملی کرواسی که طی پنج فصل اخیر در بشیکتاش ترکیه حضور داشته، قرارداد امضاء کرد که همین انتقال موجب شده تا خروج یک بازیکن ایرانی دیگر، غیر از کریم انصاری‌فرد، از این تیم متحمل شود.

کریم انصاری‌فرد در ۱۱ مسابقه پایانی فصل گذشته سوپر لیگ یونان حضور در ترکیب آ. ا. ک آتن را تجربه نکرده بود و در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان نیز غایب بوده تا خروج او از این باشگاه قطعی به نظر بیاید.

این مهاجم که در نخستین سال حضورش در آ. ا. ک آتن شرایط خوبی داشت و ۱۳ گل به ثمر رساند، در فصل اخیر ۴ گل زد که آمار چندان خوبی برای او نبود تا یکی از گزینه‌های جدی فهرست خروجی این باشگاه باشد ولی بنابر اعلام سایت‌های یونانی، یک بازیکن از بین میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی نیز احتمالا از آ. ا. ک جدا خواهند شد.

نقل و انتقالات تابستانی فوتبال یونان تا دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت، اما بحث مشکل‌ساز برای باشگاه آ. ا. ک آتن حضور ۶ فوتبالیست غیر اتحادیه اروپا در لیست قبلی این تیم بوده که آنها را دچار دردسر کرده و آنها باید حداقل دو خروجی دیگر داشته باشند که گفته می‌شود هر دو بازیکن ایرانی خواهند بود!

باشگاه آ. ا. ک آتن خروج انصاری‌فرد را قطعی تصور می‌کند، اما برای عدم ایجاد مشکل در فهرست بازیکنان خارجی خود، باید با یکی از دو مدافع چپ ایرانی خود هم قطع همکاری کند، اما تا این لحظه هیچ بحثی درباره جدایی میلاد محمدی یا احسان حاج‌صفی مطرح نشده است.

حاج‌صفی در فصل اخیر سوپر لیگ یونان ۲۸ بار برای آ. ا. ک آتن به میدان رفت و در ۶ هفته پایانی فصل یکی از مهره‌های اصلی تیمش در مرحله پلی‌آف بود که در سه دیدار آخر توانست دو پاس گل بدهد و یک گل بزند و نشان دهد شرایط خوبی دارد و حتی در دیدار تدارکاتی هفته گذشته نیز ۹۰ دقیقه برابر اوترخت هلند بازی کرده است.

از سوی دیگر میلاد محمدی نیز که فصل گذشته را با انجام ۲۵ بازی در سوپر لیگ یونان و دو پاس گل به پایان رساند، در ۶ هفته آخر دو بار در ترکیب بود و دو بار هم به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد تا این شرایط نشان بدهد ممکن است شرایط چندان خوبی برای فصل پیش رو برای انجام بازی نداشته باشد.

حال باید باشگاه آ. ا. ک آتن تصمیم بگیرد غیر از انصاری‌فرد که جدایی او قابل پیش‌بینی است، با کدام بازیکن از بین حاج‌صفی یا محمدی که تحت قراردادش هستند، قطع همکاری خواهد کرد؛ دو بازیکن هم‌پستی که کمتر پیش آمده همزمان در ترکیب این تیم قرار بگیرند.