به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته بود که شایعاتی در مورد نارضایتی روبرت لواندوفسکی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن مونیخ از رفتار این باشگاه و تمایل او به جدایی شنیده شد. اما در پایان فصل این اخبار رنگ واقعیت به خود گرفت و در نهایت لواندوفسکی بعد از کش و قوس های فراوان، بعد از یک دهه بوندسلیگا را ترک کرد و با باشگاه بارسلونا به توافق رسید.

اما این بازیکن حتی بعد از جدایی نیز مصاحبه هایی علیه تیم سابق خود انجام داده و مدیران بایرن را به بی صداقتی متهم کرد. البته مطابق انتظار، طرف مقابل نیز ساکت نماند و در چند نوبت پاسخ حرف های جنجالی روبرت لواندوفسکی را در رسانه ها داد. اما حالا این مهاجم گلزن برای دیدار دوباره با بازیکنان و کادر فنی تیم سابق راهی مونیخ شده و امروز صبح به مقصدش رسیده است.

اخبار حاکی از آن است که لواندوفسکی امروز علاوه بر خداحافظی با هم تیمی های سابقش و کارمندان باشگاه، می خواهد با روسای بایرن مونیخ نیز ملاقات کند و احتمالا جلسه ای بین طرفین برای روشن شدن مسائل اخیر و حل کدورت های پیش آمده، برگزار خواهد شد. این ستاره لهستانی و 34 ساله همچنین امروز به ورزشگاه آلیانز آرنا رفت و با تمام جام هایی که با لباس بایرن مونیخ در این هشت سال درخشان به دست آورده بود، عکس یادگاری گرفت.