به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در روزهای اخیر شایعاتی درباره آمادگی جسمانی ضعیف ماتیس دی‌لیخت، خرید جدید بایرن مونیخ مطرح بود روزنامه بیلد امروز در گزارشی از تمرین اخیر باواریایی‌ها گفت ستاره هلندی در این تمرین نه تنها آمادگی جسمانی کاملش را به رخ کشید بلکه در مسابقات دوی سرعت از همه ستاره‌های بایرن سریعتر دوید.

شایعات درباره آمادگی جسمانی دی‌لیخت از زمانی آغاز شد که هفته گذشته یولیان ناگلزمان در مصاحبه‌ای به وضعیت بدنی این ستاره هلندی اشاره کرد. به نظر می‌رسید ناگلزمان از شرایط ستاره جدید تیمش راضی نیست. ناگلزمان مدعی شد دی‌لیخت برای پشت سر گذاشتن تمرینات بایرن مشکل دارد و به او گفته مدت‌ها است اینقدر تحت فشار نبوده است.

بعد از آن بود که رسانه‌ها در آلمان انتقادهای زیادی از دی‌لیخت مطرح کردند. بیلد می‌گوید ستاره هلندی در روزهای گذشته علاوه‌بر شرکت در تمرینات عمومی بایرن چند جلسه تمرین اختصاصی هم انجام داد تا هر چه سریع‌تر بتواند رضایت سرمربی‌اش را جلب کند.

امروز تمرین بایرن مونیخ در حالی برگزار شد که یولیان ناگلزمان بازیکنان خود را به‌شدت تحت فشار گذاشت. دی‌‌لیخت که قرار است از فصل آینده در خط دفاعی بایرن به میدان برود در مسابقات دوی سرعت که در جریان این جلسه تمرینی برگزار شد زمانی بهتر از سایر هم‌تیمی‌های خود ثبت کرد.