به گزارش "ورزش سه"، پیمان میری بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان درخصوص شروع زود هنگام نفت برای فصل جدید به خبرنگار ورزش سه گفت: خدا را شکر امسال تیم ما تمریناتش را زود آغاز کرد و در بازار نقل و انتقالات نیز مهره های خوبی را به خدمت گرفتیم. بازیکنانی که مدنظر آقای مهاجری بودند، جذب شدند. تیم خوبی بسته ایم و می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. ما برای رقبایمان، حریف سرسختی خواهیم بود و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه امسال نفت مسجدسلیمان متفاوتی را شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: آقای مهاجری همواره تیم های خوبی می بندند و این را همه می دانند. فصل قبل کسی فکر نمی کرد نفت مسجدسلیمان بتواند در لیگ برتر بماند و سپس بازیکنان قراردادشان را تمدید کنند. اما بازیکنان به دلیل حس خوبی که با آقای مهاجری دارند، در تیم ماندند. کار کردن با ایشان لذت بخش است.

میری در مورد اینکه نفت بازی های دوستانه کمی را برگزار کرد و در آنها تن به شکست داد، گفت: شرایط ما خیلی ایده آل است. حالا شکست در بازی های دوستانه اهمیت ندارد. ما یک سری اهداف از لحاظ بدنی و تاکتیکی داریم که باید یک سری کارها را در زمین انجام دهیم. به همین دلیل نتیجه بازی های دوستانه چندان مهم نیست ولی به خواسته هایی آقای مهاجری نزدیک می شویم. بازی های ما در لیگ قطعا با کسب نتیجه همراه خواهد بود و جزو تیم هایی خواهیم بود که نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.

او در مورد تقابل با تیم سابقش مس کرمان گفت: من روزهای خوبی را در کرمان سپری کردم و حتی بهترین بازیکن تیم از لحاظ گل و پاس گل بودم که اینها از لطف آقای مهاجری بود که آن زمان هدایت مس را برعهده داشتند. یک سری اتفاقات رخ داد که متأسفانه آن تیم به لیگ برتر صعود نکرد و نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. مس تیم خوبی است و خوشحالم یک سال در خدمتشان بودم. اکنون بازیکن نفت مسجدسلیمان هستم و فقط برای پیروزی وارد زمین می شویم تا اولین قدممان در لیگ را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند تا نخستین پیروزیمان در فصل جدید را در همان هفته اول جشن بگیریم.