مدافع اروگوئه ای بارسلونا فاصله زیادی تا تمدید قراداد ندارد.

رونالد آرائوخو مذاکرات مثبتی با بارسلونا برای تمدید قراداد داشته است.

طرفداری | رونالد آرائوخو مدت هاست که به رکن جدایی ناپذیری از خط دفاع بارسلونا تبدیل شده است. ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اتلتیکو مادرید در خصوص شرایط تمدید قرارداد مدافع اروگوئه ای که در سال 2023 به پایان می رسد گفته بود:

این اولویت ماست. ما از عملکرد او بسیار راضی هستیم و تمدید قرارداد او در اولویت است. خواهیم دید که باشگاه با مدیر برنامه بازیکن به توافق می رسد یا خیر. 

آرائوخو در دیدار با اتلتیکو مادرید هم درخشان ظاهر شد، جایی که علاوه بر ارائه یک نمایش دفاعی فوق العاده، در فاز هجومی نیز موفق عمل کرد و توانست گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند. این نمایش های مفید و کمک کننده، باعث شده تا سران بارسلونا برای تمدید قرارداد آرائوخو مصمم تر باشند. موندو دپورتیوو مدعی شده که بارسلونا می خواهد در همین ماه فوریه، پروژه تمدید قرارداد رونالد آرائوخو 22 ساله را به پایان برساند.

با توجه به علاقه خود بازیکن برای ادامه همکاری با بارسلونا و مذاکرات پیشرفته ای که از ماه ژانویه آغاز شده اند، انتظار می رود که قرارداد آرائوخو طی هفته های آتی تمدید شود. گزارش شده که تمدید قرارداد مدافع اهل اروگوئه در مراحل پایانی قرار دارد و ظاهرا تا پایان سال 2027 اعتبار خواهد داشت. مبلغ پیشنهادی بارسلونا در قرارداد جدید هنوز هم با دستمزد پیشنهادی باشگاه های انگلیسی فاصله دارد و با این وجود هر دو طرف به ادامه همکاری خوشبین هستند.