به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز نشستی با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی فولاد در محل ساختمان باشگاه فولاد برگزار شد که پاسخگوی سوالات مختلف بودند.

گرشاسبی در ابتدای صحبت‌هایش نکات جالبی را درباره فعالیت فولاد در بازار نقل و انتقالات بیان کرد. او گفت: در بحث نقل و انتقالات و بازیکن گیری، من از شما خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم به دلیل اینکه ما در سکوت حرکت کردیم و وقتی کار تمام شد اعلام کردیم. اگر بازیکن مورد نظر ما لو می‌رفت، سایر رقبا برای به‌خدمت‌گیری او اقدام می‌کردند و جذب او سخت می‌شد.

او ادامه داد: به‌عنوان نمونه، پاتوسی پست خداحافظی گذاشت و رفت و تمام شد. ولی ما لو ندادیم که امضایی از او گرفتیم و شاید خودش هم نمی‌دانست. با کمک جواد نکونام قبلا حرکتی زدیم. خیلی از تیم‌ها به دنبالش و روی مخش بودند، با قیمت‌های خیلی بیشتر؛ و او هم تحریک شده بود که برود.

وی گفت: حتی وقتی گفتیم باید بیایی و حضوری صحبت کنیم پست خداحافظی گذاشت ولی الان در جمع ما حضور دارد. بالاخره جواد نکونام با روش‌های خودش گوشمالی کوچکی به او داد چون این حرکت و این پست خداحافظی نباید انجام می‌شد.

گرشاسبی تصریح کرد: اگر می‌گفتیم پاتوسی قرارداد دارد آنها با وکیلش صحبت می‌کردند و پاتک می‌زدند و می‌توانست برود ولی با همان حرکت او را آوردیم؛ امضای اصلی را گرفتیم و کار تمام شد.